• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Na 15. Semplu pričakujejo skoraj 800 udeležencev

Jutri se bo v Portorožu začela dvodnevna konferenca o medijskih trendih Sempl, na kateri organizatorji, družba Media Pool v sodelovanju z revijo Marketing magazin, pričakujejo nekaj manj kot 800 udeležencev, kar je za več kot 10 odstotkov več kot lani. Konec prvega dne konference bodo podeljene tudi nagrade Sempler najboljšim medijskim strategijam v jadranski regiji.

Konferenca Sempl se bo začela z okroglo mizo z naslovom »Medijski konklave – beli dim nad Balkanom«, na kateri bodo Pavel Stanchev, direktor medijske družbe Antenna Group Balkan, Tomaž Drozg, direktor in lastnik založniške hiše Adria Media Ljubljana, in Tomislav Wruss, urednik hrvaškega časnika Jutarnji list, razpravljali o potrebnih prilagoditvah in rešitvah za prihodnje uspešno poslovanje medijev, ki se soočajo z izrazitim padcem oglaševalskih prihodkov in spremenjenimi navadami medijskih potrošnikov. Okroglo mizo bo vodil Marjan Novak, direktor in odgovorni urednik Marketing magazina.

Med ključnimi govorci prvega dne konference organizatorji izpostavljajo Paraga Bhandarija, ustanovitelja in direktorja ameriške agencije UG Strategies, ki se ukvarja s snovanjem marketinških strategij za ciljno skupino mladih med 16. in 35. letom, Aleksandra Smigielskega, medijskega direktorja za Srednjo in Vzhodno Evropo v družbi Unilever, ki bo govoril o pričakovanjih oglaševalcev do medijev in medijskih agencij, Gerharda Fehra, direktorja švicarske svetovalne družbe FehrAdvice, ki se bo posvetil vedenjski ekonomiki in razgalil vedenjske vzorce neracionalnega potrošnika, Sašo Peševa, generalnega direktorja makedonske oglaševalske agencije New Moment New Ideas Company, dobitnice letošnjega titanskega kanskega leva za akcijo »10 metrov narazen«, Kivilcim Kayabali, turško partnerico ameriške nevromarketinške agencije SalesBrain, in Todda F. Browna, izvršnega podpredsednika za poslovni razvoj v ameriškem podjetju yap.TV, ki bo govoril o družbeni televiziji (social TV).

Prvi konferenčni dan se bo končal z okroglo mizo »Potrebujemo partnerje, ne sovražnikov«, na kateri se bodo Magdalena Malinova, podpredsednica poslovnega razvoja in strateškega partnerstva pri ameriški družbi za tv-analitiko Iptvbeat.com, Janja Božič Marolt, predsednica Mediane, Ante Šalinović, direktor raziskav pri raziskovalni družbi Ipsos Puls iz Hrvaške, Darko Brocić, direktor raziskovalne hiše Nielsen iz Srbije, pogovarjali o medijskih raziskavah v regiji. Pogovor bo povezoval Zoran Leban Trojar, direktor agencije Sonce.net.

Drugi dan Sempla se bo začel s predavanjem Mihe Vogelnika, partnerja v raziskovalni hiši Valicon, ki se bo posvetil neskončnim zbirkam podatkov (t. i. big data) o potrošnikih, in nadaljeval s prispevkoma Ksenije Latković Kozarac, generalne direktorice hrvaške medijske agencije OMD, o spremenjeni vlogi medijske agencije, in Victorie Davies, direktorice razvoja za Jugovzhodno Evropo pri družbi Discovery Networks CEEMEA, ki bo predstavila dve podrobni evropski študiji o razlikah med sodobnimi moškimi in ženskami. Sledila bo okrogla miza z naslovom »Glej, kdo se zdaj oglaša!«, ki jo bo povezovala Ladeja Godina Košir, izvršna direktorica družbe Giacomelli media. Z gosti Danom Gramado, vodjo partnerstev z blagovnimi znamkami pri družbi Discovery Networks CEEMEA, Jako Steletom, direktorjem podjetja eDition Digital, Brankom Čakarmišem, programskim direktorjem pri medijski družbi Pro Plus, in Urošem Goričanom, kreativnim direktorjem v agenciji Publicis Groupe, se bo pogovarjala o vlogi medijev in agencij v svetu, kjer je treba ustvarjati »po meri narejene« rešitve in zgodbe. Caroline Skipsey, izvršna direktorica britanskega podjetja Igniyte, bo svoj prispevek namenila vprašanju, kako ohraniti ugled podjetja in blagovne znamke na spletu, dr. Ivana Uspenski, medijska strokovnjakinja iz Nemčije, pa se bo posvetila pojavu »uredništev blagovnih znamk«, ki spreminjajo model sodelovanja med naročniki in agencijami. Konferenca Sempl se bo končala s predavanjem Marie Mountaner Herrero, vodje spletne trgovine španske modne znamke Desigual, ki bo prikazala, kako skromne investicije v oglaševanje nadomestiti s kreativnostjo.