• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V Portorožu se danes začenja konferenca Sporto

Konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu Sporto bo letos potekala že deseto leto zapored. Med uglednimi predavatelji organizatorji izpostavljajo Petra Willemsa, direktorja marketinga in sponzorstev pri Evropski nogometni zvezi (UEFA), Tima Ellertona, vodjo globalnih sponzorstev v podjetju Heineken International, Bena Wellsa, komercialnega direktorja angleškega nogometnega kluba Reading FC, in Marca Audrita, globalnega direktorja blagovne znamke Western Union.

V dopoldanskem sklopu prvega dne konference Sporto se bodo posvetili marketinški zapuščini letošnjega evropskega košarkarskega prvenstva EuroBasket, v popoldanskem pa sponzorstvom in kraljestvu vsebine, ko bosta o kreativnih rešitvah in aktivaciji sponzorstva spregovorila Nikola Žinić, kreativni direktor in soustanovitelj hrvaške agencije Bruketa&Žinić OM, in Tim Ellerton, vodja globalnih sponzorstev v podjetju Heineken International.

Ben Wells, komercialni direktor angleškega nogometnega kluba Reading FC, se bo zatem posvetil prihodnosti sponzorskega modela športnega kluba, Josh Robinson, vodja digitalnih komunikacij pri britanski agenciji za sponzorstva Synergy, pa popolni trojici – športu, drugemu zaslonu in družbenim medijem. Sledil bo pogovor o trženjski prihodnosti športa, Peter Willems, direktor marketinga in sponzorstev pri Evropski nogometni zvezi (UEFA), pa bo v svojem prispevku predstavil novi pristop k trženju evropskega nogometa. Prvi konferenčni dan se končal s pogovorom s Srečkom Katancem, selektorjem slovenske nogometne reprezentance. Zvečer bodo podeljene nagrade Sporto 2013 najboljšim primerom dobre prakse na področju sponzorstev in marketinga v športu v Sloveniji.

Drugi dan konference se bo začel s primeri inovativne sponzorske aktivacije z majhnimi proračuni, ki jih bo nanizal Hans-Willy Brockes, direktor podjetja ESB Event-Sport-Business, Janja Božič Marolt, predsednica uprave Mediane, pa bo predstavila izsledke raziskave o športnih zvezdnikih v očeh javnosti. Tim Collins, direktor britanske podružnice marketinške agencije Octagon, se bo posvetil anatomiji navijača, Marc Audrit, globalni direktor blagovne znamke Western Union, pa bo predstavil pobudo WU Pass Fund – Milijon nogometnih podaj za milijon dni izobraževanja. Po razpravi o marketinških izzivih športnih organizacijah bo sledil pogovor z Juretom Frankom, dobitnikom prve slovenske olimpijske medalje na olimpijskih igrah v Sarajevu leta 1984, konferenca pa se bo končala z okroglo mizo Na poti v Soči.