• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znana žirija za nagrade Sempler

Žirijo letošnjega tekmovanja za nagrade medijskim presežkom leta Sempler, ki poteka v okviru Seminarja medijskih trendov (SEMPL), bo vodila Biljana Kolaković, regijska izvršna direktorica medijske agencije Universal Media.

Biljana Kolaković, regijska izvršna direktorica agencije Universal Media iz Srbije, je predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler.

V okviru 15. Seminarja medijskih trendov (SEMPL), ki ga 28. in 29. novembra 2013 v Portorožu pripravlja družba Media Pool v sodelovanju z revijo Marketing magazin, bo letos že enajstič zapored potekalo tekmovanje za nagrade za medijske presežke leta Sempler. Medijski strategi, naročniki in mediji na njem predstavijo svoje najboljše projekte ter se potegujejo za zlate semplerje v šestih tekmovalnih kategorijah in glavno nagrado veliki sempler, ki je podeljena najboljši medijski strategiji preteklega leta.

V žiriji za nagrade Sempler so vsako leto ugledni medijsko-komunikacijski strokovnjaki iz jadranske regije. Letošnjo devetčlansko žirijo bo vodila Biljana Kolaković, regijska izvršna direktorica medijske agencije Universal Media Beograd. Poleg nje bodo prijavljene medijske strategije ocenjevali še Silvana Ban, direktorica za znamčenje in medije pri hrvaški telekomunikacijski družbi Tele2 Croatia, Davor Bruketa, kreativni direktor v hrvaški oglaševalski agenciji Bruketa & Žinić OM, Saša Djurdjević, specialist za medijsko načrtovanje in zakup pri srbski medijski agenciji OMD Media Beograd, Barbara Modic, direktorica slovenske medijske agencije Pristop Media, Bojan Rendulić, direktor digitalne medijske agencije Initiative FB iz Srbije, Darja Teržan, vodja strateškega marketinga in razvoja v Mlekarni Celeia, Zoran Leban Trojar, partner in direktor slovenske agencije Sonce.net, in Senad Zaimović, direktor marketinške agencije Fabrika iz Bosne in Hercegovine.

Tekmovanje Sempler je v lanskem letu doživelo številne spremembe, saj se je medijska panoga v zadnjem desetletju korenito spremenila, s tem pa se je pojavila tudi potreba po drugačnih kategorijah, pravilih ocenjevanja in načinu prijave del. Prijavitelji se bodo za zlate semplerje potegovali v naslednjih šestih kategorijah: A – strateška uporaba medijskega spleta, B – inovativna uporaba komunikacijskega kanala, C – najboljša ciljana akcija, D – najboljša izkustvena akcija, E – najboljša izraba digitalnega okolja, in F – najboljša akcija na družbenih omrežjih.

Člani žirije bodo pri presoji prijavljenih del upoštevali pet kriterijev, in sicer idejno zasnovo medijske akcije, ustrezno ciljanje in razumevanje potrošnika, primerjavo med cilji in doseženimi rezultati (ROI), inovativnost v iskanju (novih) komunikacijskih poti ter stopnjo aktivacije in motivacije ciljne skupine skozi medijsko strategijo in izvedbo.

»Odlična je tista medijska akcija, ki ji uspe angažirati potrošnike, doseči želene poslovne rezultate in pri tem ustvariti največjo donosnost naložbe,« pravi Biljana Kolaković, predsednica žirije tekmovanja Sempler.

Po njenih besedah je v jadranski regiji ogromno inovativnih predlogov medijskih strategij. »Toda na žalost se le redko izvedejo, predvsem zaradi omejenih proračunov in zahtev naročnikov, ki na naših tržiščih večinoma prihajajo iz panoge izdelkov široke potrošnje. Največji korak naprej je opazen pri digitalnih akcijah, kjer vidim tudi največ možnosti za inovativne medijske strategije,« inovativnost medijskih akcij v regiji ocenjuje Kolakovićeva.

Prijave del na tekmovanje Sempler bodo odprte od 12. septembra 2013 dalje.

Biljana Kolaković, regijska izvršna direktorica agencije Universal Media iz Srbije, je predsednica letošnje žirije za nagrade Sempler.