• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Objavljen razpis za nagrade Sporto

Na konferenci o marketingu in sponzorstvih v športu Sporto, ki bo 21. in 22. novembra 2013 v Portorožu, bodo podeljene tudi nagrade najboljšim primerom dobre komunikacijske prakse v povezavi s športom. Prijave na razpis za nagrade Sporto 2012 se zbirajo do 30. oktobra 2013.

Društvo za marketing Slovenije (DMS) je na svoji spletni strani objavilo razpis za nagrade Sporto 2013, na katerega se lahko prijavijo vsa dela, ki vsebujejo kombinacijo športne tematike (športnik, ekipa, športni dogodek, športni program itd.) in komuniciranja z izbrano ciljno skupino. Za nagrade se lahko potegujejo vsa dela oziroma aktivnosti, v povezavi s športom, ki so potekale v obdobju od 15. oktobra 2012 do 30. oktobra 2013. Dela se lahko prijavijo v pet kategorij, in sicer za najboljše športno sponzorstvo, najboljši oglas, najboljšo digitalno komunikacijo, najboljše celovite športno-marketinške aktivnosti in mednarodno kategorijo Sporto International.

Vsa prijavljena dela v prvih štirih kategorijah najprej po vnaprej določenih kriterijih pregleda in oceni prvostopenjska strokovna žirija. Izbrane projekte potem ocenjujeta še drugostopenjska žirija in strokovna javnost (člani Društva za marketing Slovenije in udeleženci, predavatelji ter gostje dosedanjih konferenc Sporto). Ocena drugostopenjske žirije predstavlja 70 odstotkov skupne ocene, ostalih 30 odstotkov pa spletni glasovi širše strokovne javnosti. V žiriji za nagrado Sporto 2013 so Maja Makovec Brenčič (EF in DMS, predsednica drugostopenjske žirije), Iztok Sila (SILA svetovanje, predsednik prvostopenjske žirije), Tom Rudolf (Amis), Darja Teržan (Mlekarna Celeia), Špela Oblak (LUNA\TBWA) in Mateja Jesenek (Intersport).

Zmagovalci bodo znani na 21. novembra 2013, konec prvega dne konference Sporto.