• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Publicis Drum Award: od brifa do akcije v treh dneh

Mednarodni oglaševalski festival Zlati boben in skupina Publicis sta razpisala natečaj za kreativce, mlajše od 30 let, ki imajo še do 10. septembra 2013 čas za prijave nanj.

Publicis Groupe in festival Zlati boben sta razpisala poseben natečaj za mlade kreativce Publicis Drum Award, katerega namen je povezovanje, učenje ter izmenjava izkušenj in znanja med mlajšimi in starejšimi kreativci, z namenom oblikovati interaktivno platformo za razvoj njihovega talenta in veščin. V tekmovanju »v živo« bodo mladi kreativci delali v skupinah in poskušali prepričati žirijo z lastno oglaševalsko kampanjo, ustvarjeno v le treh dneh. Zmagovalna skupina, ki bo znana zadnji dan festivala Zlati boben, 11. oktobra, bo za nagrado prejela 5.000 evrov.

Prijave na natečaj lahko še do 10. septembra oddajo kreativci, mlajši od 30 let, ki imajo tri leta delovnih izkušenj kot strategi, vodje projektov, digitalni kreativci, tekstopisci, predstavniki za odnose z javnostmi ali oblikovalci.