• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani prvi govorci na 15. Seminarju medijskih trendov (SEMPL)

Organizatorji 15. SEMPL-a bodo na odru portoroškega Grand Hotela Bernardin 28. in 29. novembra 2013 gostili številne mednarodne in regijske strokovnjake, ki se bodo posvetili aktualnim medijskim trendom in pojavom, od interaktivne televizije, preko upravljanja spletnega ugleda do nevromarketinških raziskav.

Rdeča nit letošnjega, že petnajstega Seminarja medijskih trendov (SEMPL), je »Vodi ali pusti umreti« (»Lead or Let Die«) in v tem duhu se bodo njegovi udeleženci seznanili z novimi, inovativnimi rešitvami, ki v medijsko-komunikacijsko panogo prinašajo priložnosti za vse vpletene. »Vsi moramo stremeti k razvoju, biti v koraku s trendi in jih prilagajati lastni realnosti. Recesija je še dodatno oklestila marketinške proračune in otežila delo, zato je iskanje novih idej, inovativnih rešitev in kreativnih pristopov tisto, kar bo stroko poganjalo naprej,« je prepričana Valerija Prevolšek, direktorica podjetja Media Pool, organizatorja in lastnika blagovne znamke Sempl, ki pri organizaciji seminarja že tretje leto zapored sodeluje z revijo Marketing magazin.

Televizijska panoga se je znašla na križišču, saj se nekdanji model prenosa televizijskih vsebin premika od enosmernega k dvosmernemu odnosu s potrošnikom, pravi Todd F. Brown, ameriški strokovnjak za t. i. družabno televizijo (ang. social television), ki bo udeležencem Sempla predstavil nove priložnosti, ki jih interaktivna televizija nudi potrošnikom in oglaševalcem kot tudi samemu mediju. Brown je trenutno izvršni podpredsednik za poslovni razvoj v ameriškem podjetju yap.TV, ponudniku brezplačne aplikacije za iPhone in iPad, ki omogoča uporabnikom, da preko družbenih omrežij Facebook in Twitter komunicirajo s svojimi prijatelji in drugimi televizijskimi navdušenci med gledanjem tv-programa. Je tudi ustanovitelj in direktor podjetja Consulcation, ki vodilnim tehnološkim podjetjem v medijskem prostoru svetuje na področju monetizacije vsebin in izgradnje blagovnih znamk.

Caroline Skipsey, izvršna direktorica britanskega podjetja Igniyte, ki se ukvarja z upravljanjem spletnega ugleda podjetij, blagovnih znamk in posameznikov, bo na Semplu osvetlila vedno bolj perečo problematiko pogosto neupravičenih kritik, ki se pojavljajo na prvi strani zadetkov Googlovega iskalnika in s tem organizacijam povzročajo veliko poslovno škodo. V svojem prispevku bo pojasnila, kako odpraviti negativne objave, bloge in komentarje na Googlu in družbenih omrežjih.

Sempl bo gostil tudi Kivilcim Kayabali, turško partnerico ameriškega podjetja SalesBrain, nevromarketinške agencije, ki uporablja najnovejše nevromarketinške ugotovitve za izboljšanje marketinških in prodajnih procesov ter učinkovitosti zaposlenih in podjetja. V svojem prispevku se bo osredotočila na dejavnike, ki vplivajo na nakupno vedenje potrošnikov, ter razkrila skrivnosti sprejemanja nakupnih odločitev.

Uspešen primer iz prakse bo predstavil Pere Quintana, ki je pri španski modni znamki Desigual odgovoren za njeno digitalno pojavnost. Gre za hitro rastoče podjetje, ki pa nikoli ni imelo na voljo znatnih marketinških proračunov, zato se je vedno zanašalo le na lastno kreativnost. Quintana bo pojasnil, kako jim je z razmišljanjem izven ustaljenih okvirjev in digitalno komunikacijo uspelo osvojiti potrošnike in iz njih ustvariti strastne pripadnike.

»Po znanje o medijskih trendih že dolgo ni treba več odpotovati na drug konec Evrope. Sempl se lahko po kakovosti meri z drugimi priznanimi evropskimi konferencami, kar nam vsako leto priznavajo tudi naši govorci, ki gostujejo povsod po svetu,« je prepričana predsednica Sempla in direktorica Media Poola Valerija Prevolšek. 15. Sempl bo sicer skupno gostil približno dvajset mednarodnih in regijskih predavateljev, o katerih bo več znano v naslednjih tednih.