• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Znani prvi predsedniki žirij na Eurobestu

Organizatorji 26. evropskega oglaševalskega festivala Eurobest, ta bo v Lizboni med 4. in 6. decembrom 2013, so najavili prve predsednike žirij, ki bodo presojali dela v devetih tekmovalnih skupinah.

David Lubars, glavni kreativni direktor agencije BBDO, bo vodil žirijo za film, tisk, izvedbo tiskanih oglasov in plakatov ter celostnih oglaševalskih akcij. Lubars je v agenciji BBDO zaposlen že od leta 2004 in ji pomagal na njeni poti do največkrat nagrajene agencijske mreže na svetu. BBDO je bila namreč na mednarodnem festivalu kreativnosti v Cannesu kar petkrat razglašena za agencijsko mrežo leta. »Zame je vedno privilegij videti odlična dela in sodelovati z izjemnimi ljudi, česar se že zdaj veselim,« je imenovanje za predsednika žirije v štirih tekmovalnih skupinah pospremil Lubars.

PJ Pereira, glavni kreativni direktor in soustanovitelj ameriške agencije Pereira & O’Dell, bo predsedoval žiriji za oznamčene vsebine in zabavo. V le petih letih je agencija vzpostavila svoje podružnice v San Franciscu, New Yorku in brazilskem São Paulu, pri čemer združuje digitalno komuniciranje, tradicionalno oglaševanje, oblikovanje in oznamčene vsebine za velike naročnike, kot so Intel, Toshiba, LEGO, Mattel, Skype in Corona. »V času, ko potrošniki lahko dajo prednost oglaševanju pred dejansko vsebino, postaja sposobnost pripovedovanja izjemnih zgodb vedno bolj pomembno orodje, ki ga imajo oglaševalci v svojih rokah. Gre za enega od najvznemirljivejših trenutkov v naši panogi in veselim se sodelovati z drugimi žiranti, da bomo izpostavili najbolj navdihujoča dela tega leta,« pravi PJ Pereira.

Emma de la Fosse, izvršna kreativna direktorica agencije OgilvyOne, bo vodila žiriji, ki bosta presojali dela v kategoriji direktnih akcij ter kategoriji promocije in aktivacije. Po enajstih letih dela v oglaševanju se je Emma de la Fosse pridružila agenciji OgilvyOne in jo pomagala preobraziti v agencijo za direktni marketing, ki združuje kreativnost z učinkovitostjo. Kot predsednica obeh žirij pravi, da so Južna Amerika in Avstralija ter Nova Zelandija tiste, ki trenutno ustvarjajo najbolj izstopajoča kreativna dela na področju direktnih akcij in promocijskih aktivnosti.

Žirijo za digitalna in mobilna dela bo vodil Matias Palm-Jensen, evropski direktor za inovacije pri agenciji McCann Worldgroup, ki je v digitalni in kreativni svet oglaševanja vpleten že od začetka digitalne dobe. »Potem ko sem bil eden od članov žirije v kategoriji mobilnih del na letošnjih Kanskih levih, me kreativnost in inovativnost naše panoge zelo navdihujeta, tako da se veselim tudi Eurobestove bere,« pravi Palm-Jensen.