• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Prvi simpozij Sportbusiness namenjen razpravi o pravilih igre v športnem poslu

Agencija za športni marketing Sportelement organizira prvi poslovno-marketinški simpozij Sportbusiness, ki bo 17. oktobra na Bledu. Glavna tema simpozija bo kritična obravnava izpostavljenih tem iz sveta športnega posla.

Specializant športnega prava Blaž Bolcar, svetovalec in partner v agenciji Sportelement.

Med predavatelji na poslovno-marketinškem simpoziju Sportbusiness bodo svetovno priznani strokovnjaki s področja športnega posla kot tudi najvidnejši slovenski marketinški strokovnjaki, ki bodo obravnavali aktualne domače primere. Med tujimi predavatelji organizatorji izpostavljajo Simona Chadwicka, vodjo oddelka za strateško poslovanje in marketing v športu na britanski poslovni fakulteti Coventry, britanskega športnega pravnika Iana Blackshawa ter Bena Van Rompuya, nizozemskega svetovalca v Mednarodnem centru za športno pravo Inštituta T. M. C. Asser iz Haaga.

Kot pojasnjujejo organizatorji, je cilj simpozija, da sodelujoči prejmejo odgovore, kako se pripraviti na različne situacije, na katere naletijo v sponzorskem procesu, in kako se pravilno odzvati nanje. Z dogodkom želijo predvsem spodbuditi razpravo in vzpostaviti pravila igre v našem prostoru. »Svet športa je namreč že zdavnaj prešel iz sveta amaterizma v resen posel, športna arena pa je postala prizorišče bitk za potrošnike med največjimi blagovnimi znamkami. Podobno se dogaja tudi v Sloveniji, vendar prehod iz zastarelega dojemanja športnih sponzorstev in športnega posla, brez bogate tradicije, ustrezne zakonodaje ter prakse, povzroča veliko nejasnosti in vprašanj, ki terjajo odgovore. Brez jasnih pravil igre namreč športni posel ne more biti zanimiv za nič drugega kot donatorstva ali družbeno odgovornost,« so zapisali v agenciji Sportelement. 

Po besedah specializanta športnega prava Blaža Bolcarja iz Odvetniške pisarne Bolcar ter svetovalca in partnerja v agenciji Sportelement je športni posel v svetu zelo razvit, sponzorska panoga pa kljub gospodarski in finančni krizi raste iz leta v leto. »Prav zato je tudi za sponzorje in sponzorirance v naši regiji pomembno, da poznajo zakonitosti športnega posla ter pravice in obveznosti, saj si lahko tako zagotovijo boljša pogajalska izhodišča pri vstopanju v sponzorsko razmerje, hkrati pa jim to omogoča tudi učinkovitejšo izrabo sponzorstva,« pojasnjuje Bolcar.