• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Zara ima nov logotip, ki buri duhove

Pri španski blagovni znamki Zara so se odločili za nov logotip, ki je sprožil nemalo razburjenja. Medtem ko je nekaterim všeč, se drugi hudujejo: »Bi jih bilo konec, če bi dodali vsaj malce več razmika med črkami?«

Zdi se, da so začetek leta mnoge blagovne znamke izkoristile za spremembo logotipa in ena od njih je tudi Zara. Predstavili so logotip v črno-beli barvi, pri čemer pa je številne zmotilo, da se črke v njem dotikajo med seboj. Prejšnji logotip je bil sicer precej podoben novemu – šlo je za črno-bel napis Zara, a med črkami je bilo več prostora, tako da je logotip deloval bolj zračno in minimalistično. Poleg tega so bile črke prej bolj ravne, zdaj pa ukrivljeni Z in R le še prispevata k temu, da je logotip očem neprijeten in deluje nekako »klavstrofobično«, pravijo tisti, ki jim sprememba ni všeč.

Novi logotip je sicer delo oblikovalske agencije Baron & Baron iz New Yorka. Njen ustanovitelj Fabien Baron, umetniški direktor francoskih korenin, je znan po tem, da črke pogosto »kompresira« in jih prekriva, da stojijo ena čez drugo. Sodeloval je že z mnogimi modnimi hišami, med drugim z Diorjem in Bottego Veneto, Zara pa je najnovejša blagovna znamka, ki jo je prevzel.