• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ko oglas za Uber Eats navduši bolj kot tekma

Gledalce odprtega prvenstva Avstralije v tenisu je presenetila drzna poteza blagovne znamke Uber Eats, ki je svoje oglase »Tonight I'll be eating ...« (»Nocoj bom jedel ...«) izvedla kar v živo.

Teniški turnir Australian Open kot vsi drugi »grand slam« turnirji vedno pritegne veliko pozornosti sponzorjev, ki v oglase vložijo ogromno denarja, da bi le bili opaženi. A bolj kot o velikih sponzorjih, kot sta KIA in Rolex, se letos govori o blagovni znamki Uber Eats, pri kateri so se domislili izjemne poteze. Ta pa je po mnenju nekaterih malce sporna, saj gre za vse prej kot klasične oglase.

Domislili so se namreč, da bodo svoj oglas »vključili« po že končanem oglasnem bloku, in sicer tako, da kamera pokaže najprej prizorišče z logotipom prvenstva Australian Open, nato pa tenisača, ki je pripravljen na nadaljevanje tekme. Zamišljeno se osredotoča na dogajanje, nato pa pogleda v kamero in pove, kaj bo jedel danes zvečer. Trenutek zatem se zasliši zvonec, igralec pa v roko dobi papirnato vrečko s hrano z napisom Uber Eats. V oglasih so sodelovali Caroline Wozniacki, Nick Kyrgios in Rafael Nadal. Kljub temu, da je šlo podjetje Uber s to potezo že malce čez mejo, pa so si gledalci edini, da je njegova poteza zares domiselna.