• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Oglaševalske naložbe v Veliki Britaniji se povečujejo

Raziskave kažejo, da so se naložbe v oglaševanje v Veliki Britaniji v tretjem četrtletju leta 2018 povečale za dobrih pet odstotkov v primerjavi z enakim obdobjem leta 2017.

Foto: Pixabay

Po podatkih WARC-ovega poročila o oglaševalskih naložbah v Veliki Britaniji so te v letu 2018 znašale več kot 27 milijard evrov. Največ denarja so oglaševalci namenili za digitalno oglaševanje, ki se je v letu 2018 povečalo za dobrih 13 odstotkov (v letošnjem pa naj bi še za dodatnih deset odstotkov), za televizijsko oglaševanje so namenili enako kot lansko leto, pet odstotkov več kot lani pa je šlo za radijske oglase ter dobrih sedem odstotkov več za zunanje oglaševanje.

Poznavalci ocenjujejo, da naj bi tudi v letu 2019 naložbe še rasle (po njihovih napovedih sicer malenkostno manj kot lani), seveda pa se ob tem sprašujejo, kako bo tudi na stanje v oglaševalski panogi vplivala ločitev Velike Britanije od Evropske unije.