• Facebook
  • Twitter
  • RSS

iPROM: Oglaševanje v digitalnih medijih se še naprej povečuje

Digitalna agencija iPROM je v letu 2018 uporabnikom digitalnih medijev prikazala za 18 odstotkov več oglasov kot v letu 2017.

Število prikazanih oglasov v digitalnih medijih v Sloveniji, ki jih družba iPROM spremlja že od 2005, kaže na rast digitalnega oglaševanja v vseh gospodarskih panogah. iPROM je v letu 2018 za svoje naročnike iz različnih panog izvedel 17.414 oglaševalskih akcij, kar je za 15 odstotkov več kot predlani, uporabnikom digitalnih medijev pa prikazal 54.395 različnih oglasnih sporočil, kar je za 18 odstotkov več kot v letu 2017. Med panogami po številu prikazanih oglasov z 22-odstotnim deležem vodi trgovina, ki je prehitela avtomobilizem. Ta se je s slabim 15-odstotnim deležem umestil na drugo mesto, na tretjem mestu pa je z dvanajstimi odstotki finančna panoga.

»Podatki družbe iPROM kažejo na rast oglaševanja v digitalnih medijih v letu 2018, kar je skladno s trendom rasti naložb v digitalno oglaševanje, ki ga redno beleži tudi združenje IAB. Slovenski oglaševalci namenijo digitalnim kanalom približno tretjino svojega oglaševalskega proračuna, ta odstotek pa se zadnja leta vse bolj povečuje,« je raziskavo komentiral Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u.