• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V sezoni »hejterjev« ostanite hladni

V času, ko je boj proti medvrstniškemu nasilju še kako vroča tema, se je tako imenovanega »bullyjinga« v novem oglasu dotaknil tudi Sprite. Njegova posebnost so nastopajoči. Gre za (resnične) ljudi, ki s svetom delijo resnične opazke, ki so jih bili deležni, a niso pustili, da bi jim prišle do živega.

Norčevanje iz fizičnih lastnosti posameznikov ni nekaj novega, je pa s porastom družbenih omrežij dobila nov zagon. Tisto, kar so »bullyji« včasih le šepetali za hrbtom, danes napišejo na svetovni splet, te »komentarje« pa lahko posledično prebere neprimerno več ljudi. Z oglasom »I love you hater«, ki je delo argentinske agencije Santo, Sprite poziva k večjemu sprejemanju drugačnosti in dejstva, da je vsak od nas pač svoj unikat.

Piko na i oglasu dajeta kultna pesem Beatlov »All we need is love« in domiseln slogan: »V sezoni »hejterjev« ostanite hladni«.

Oglaševalska akcija ne bo omejena le na televizijski oglas, ampak bodo oglaševali tudi na spletu, vključili bodo intervjuje s protagonisti, velik pomen bodo dali storyjem na Instagramu in GIF-om. Ustvarjalci akcije pravijo, da je bil cilj akcije predvsem ustvariti nekaj inovativnega in nekaj, s čimer bodo presenetili, kar jim je vsekakor uspelo.