• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Telemach stavi (tudi) na trženje od ust do ust

Telefon že dolgo ni namenjen le pogovorom in pisanju spročil, ampak tudi brskanju po spletu. Pri Telemachu pravijo, da za njihove uporabnike omejitev mobilnih podatkov za uporabnike Telemacha ne bo več težava. Predstavili so namreč paket Največ, ki ponuja neomejen prenos podatkov. Na predstavitvi smo lahko videli tudi premiero krovnega oglasa.

V Telemachu ugotavljajo, da je trend naraščanja porabe mobilnih podatkov velik – splošna količina prenosa podatkov v vseh Telemachovih mobilnih paketih skupaj, je v letu 2018 (glede na leto 2017) namreč zrasla za 87,5 odstotkov. Ker želijo biti najboljši in svojim uporabnikom ponuditi brezskrben prenos podatkov, so se odločili, da bodo ponudili prvi pravi neomejeni paket paket mobilnih storitev na slovenskem trgu. »Uporabniki želijo brezskrbno surfati, uporabljati vse mogoče aplikacije, biti na poti in gledati televizijo, skratka uporabljati vse, kar jim tehnologija lahko ponudi. Naša dolžnost je, da jim to omogočimo, zato smo se odločili ponuditi paket, ki ima neomejeno količino prenosa podatkov. S tem smo premaknili mejo pri zagotavljanju mobilnih storitev in navdušeni smo, da bodo naši uporabniki uživali v prenovljenem paketu,« je ob predstavitvi paketa poudarila članica poslovodstva Ditka Maučec, ki je pri Telemachu odgovorna za razvoj produktov in marketinga.

Hkrati so paket Največ tudi pocenili, tako da bo odslej obstoječim uporabnikom fiksnih storitev na voljo za zgolj 20 evrov na mesec, ostali pa bodo zanj mesečno odšteli 22 evrov. Ponosni so, da s tem znova premikajo meje mobilne telefonije. Zastavili so si namreč jasen cilj, postati želijo najboljša mobilna mreža v Sloveniji. »Delamo na tem, da smo konkurenčni, in da so naši uporabniki zadovoljni. Mislimo, da nam to tudi uspeva,« je na današnji tiskovni konferenci med drugim povedal predsednik poslovodstva podjetja, Adrian Ježina. Ob tej priložnosti so predstavili tudi nov televizijski oglas, ponosno pa dodajajo, da poleg »klasičnega« in digitalnega oglaševanja stavijo tudi na trženje od ust do ust.

 

Predstavitev Telemachovega mobilnega paketa z neomejeno količino prenosa podatkov.