• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Pepsi presenetil z novim sloganom

Le kdo ne pozna gazirane pijače Pepsi in njenega prepoznavnega logatipa v rdeči, modri in beli barvi? Svojo prepoznavnost nameravajo zdaj dopolniti še z novim udarnim sloganom, ki je zamenjal starega: »Live for now«.

Novi slogan – »For the love of it« – bo odslej njihov prepoznavni znak, s katerim želijo spodbuditi svoje potrošnike, naj se stvarem, ki jih imajo radi, prepustijo z vsem svojim srcem, ne glede na to, ali gre za uživanje v športu, glasbi ali pa v njihovi najljubši pijači, ki je seveda Pepsi. »V novo leto smo stopili samozavestno, saj se zavedamo, da je Pepsi ikonična blagovna znamka, ki jo obožujejo vsi ljubitelji kole,« pravi Roberto Rios, podpredsednik trženja pri podjetju PepsiCo. Novi slogan bodo predstavili v svetovni oglaševalski akciji, pesem za oglas pa je posnela skupina New United, v kateri je združenih trinajst mladih plesalcev in pevcev z vsega sveta.