• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Podjetje Skaza z novimi marketinškimi zgodbami do tujih trgov

Velenjska Skaza je v letu 2018 dosegla več kot 40 milijonov evrov prihodkov, kar je rekorden dosežek v več kot 40-letni zgodovini tega družinskega podjetja. Dobiček pred davki je znašal 1,4 milijona evrov, za naložbe pa so namenili skoraj 1,1 milijona evrov. Med največjimi dosežki minulega leta so na današnjem novinarskem srečanju izpostavili še dejstvo, da jih je londonska borza izbrala za eno od 1000 podjetij, ki najbolj navdihujejo Evropo, in nagrado, ki jo bodo za svoj izdelek Bokashi Organko 2 prejeli na februarskem sejmu Ambiente v Frankfurtu.

Posebna sejemska komisija frankfurtskega sejma Ambiente je Skazin izdelek Bokashi Organko 2 uvrstila v posebno kategorijo letošnjih zvezd Solutions, ki se odlikujejo po inovativnosti in kreativnosti za reševanje vsakdan

V letu 2019 se bodo v Skazi v prvi vrsti usmerili na nove trge in kupce, svoje poslovanje pa naslonili na četrto, vitalno generacijo e-trženja C2C2B (kupec do kupca do poslovnega partnerja). Preko različnih kanalov in orodij bodo še naprej vlagali v povečevanje ugleda blagovno znamke in v korporativno prepoznavnost. Prodajo izdelkov lastne blagovne znamke so v primerjavi z letom 2017 povečali kar za 70 odstotkov in pridobili 18 novih poslovnih kupcev iz Švice, Finske, Francije, Japonske. Njihoviključni trgi so sicer skandinavske države, Avstrija, Nemčija, Velika Britanija, Francija in Švica.

Tanja Skaza, direktorica in solastnica podjetja, je sicer na današnjem novinarskem srečanju najbolj presenetila z napovedjo, da se naslednje leto poslavlja z direktorskega položaja in da bo ostala le še solastnica podjetja. V svojem navdihujočem govoru je izpostavila, kako pomembno je s strastjo opravljati svoje delo in spoznati svoj »zakaj«. To so v Skazi udejanili tudi z novo organizacijo podjetja, saj so po kriznem letu 2017 zamenjali celotno vodstvo in imajo zdaj šest direktorjev posameznih področij. Kot smo že poročali, je položaj direktorice marketinga prevzela Jasna Potisek, nova direktorica korporativnega komuniciranja pa je Tea Gasser.

Kot je izpostavila Potiskova, bodo svojim kupcem in javnosti v letu 2019 sporočali predvsem svojo trajnostno naravnanost, okolju prijazne materiale in krožno gospodarstvo v domovih uporabnikov in lokalnih skupnostih. Med ključnimi aktivnostmi na področju marketinga je poudarila marketing z zgodbo, namenom in poslanstvom, digitalno preobrazbo marketinga in intenzivno širitev na nove trge. Gasserjeva je ob tem izpostavila še družbeno odgovornost podjetja in zbrane povabila k sodelovanju v družbeno odgovorni akciji »Skaza movement«, v kateri si bodo prizadevali za zamenjavo lončkov za kavo iz kavnih avtomatov, ki se jih uporabi le enkrat, za Skazine ekološke lončke za večkratno uporabo.