• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nena je za naravno

Se še spomnite nemške pevke Nene, ki nas je v osemdesetih letih prejšnjega stoletja navduševala s svojo uspešnico 99 Luftballons? Na svetovni ravni je morda res že nekoliko potonila v pozabo, a v Nemčiji ostaja prepoznavna in z novim letom je postala predstavnica nemške verige diskontov Penny.

Ena najpogostejših novoletnih zaobljub, ki jih tako radi sklepamo ob prehodu leta, je tista, da bomo po novem živeli bolj zdravo. Na to stavijo tudi pri podjetju Penny, kjer želijo okrepiti oglaševanje za linijo organskih, lokalnih ter vegetarijanskih oziroma veganskih izdelkov. Za linijo Naturgut so izbrali slogan »Naravno za vsakogar«. »Danes ni več dovolj, da nudimo izdelke po nizkih cenah, saj naši kupci tudi od diskontnih trgovin pričakujejo sodobne in, kolikor je to le mogoče, naravne izdelke. Znamka Naturgut sledi trenutnim trendom v prehranjevanju, Nena pa je po našem mnenju idealna ambasadorka zanjo,« pravi predstavnik podjetja Stefan Magel.

V oglasu, ki ga je zasnovala nemška oglaševalska agencija Serviceplan Campaign, se pevka sprehaja po ozelenelem mestu skupaj s someščani, ki so svoje okolje spremenili v zeleno idilo. Plešejo in pojejo med sončnicami, sadikami paradižnika in drugo zelenjavo, pri čemer jih spremlja ptica, kakršno lahko vidimo tudi v logotipu podjetja Penny. »Za sodelovanje z znamko sem se odločila, ker resnično verjamem, da bi morala biti naravna in zdrava hrana dostopna vsem. Danes se vsi želimo zdravo in dobro prehranjevati in če bomo vsi imeli priložnost za to, lahko dosežemo resnične spremembe,« pravi pevka, ki je znana po tem, da živi zelo zdravo. To očitno prispeva tudi k njenemu mladostnemu videzu, saj ji nikoli ne bi prisodili, da se bliža šestdesetim.