• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kjer je čarovnija resnična …

Le kdo ne pozna znamke Disney in vseh njihovih junakov, ki pričarajo nasmeh na obraze otrok, pa tudi mnogih odraslih, ki se niso poslovili od otroka v sebi. In kar je najlepše – na svetu obstaja kraj, kjer vse čudovite in neverjetne zgodbe oživijo – to je Disneyland, natančneje, Disneyland v Parizu!

Znamka Disney si je za novo leto omislila tudi nov slogan »Where Magic Gets Real« (»Kjer čarovnija postane resnična«). Ob tej priložnosti so predstavili nov oglasni film, ki nas spomni na vso čarobnost, ki jo lahko doživimo v pariškem Disneylandu, in na razloge, zakaj je ta kraj tako čarobna destinacija za otroke z vsega sveta. Glavni junak filma, ki nam ogreje srce, je mali raček, ki nekega dne najde strip z Jako Racmanom, ki postane njegov vzornik. Ko nastopi zima in čas za selitev v tople kraje, raček stripa seveda ne more vzeti s seboj, a zgodi se nekaj še boljšega – raček s svojo družino pristane v Disneylandu v Parizu, kjer svojega vzornika sreča v živo!

Ganljivi film spremlja ikonična pesem The Impossible Dream (The Quest), pri Disneyju pa pravijo, da film predstavlja evolucijo v komuniciranju znamke. Poleg tega združuje vse elemente klasičnih pravljic, ki jih pooseblja znamka Disney – ljubezen, humor in pogum. Njena ciljna skupina pa so vsi tisti (mladi in stari), ki so med odraščanjem našli svojega vzornika v katerem izmed Disneyjevih junakov in so si bolj kot vse na svetu želeli, da bi ga nekoč lahko spoznali tudi v živo.