• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Hrvaške oglaševalske agencije čedalje več sodelujejo s tujino

Hrvaško združenje tržnokomunikacijskih agencij (HURA) poroča, da so hrvaške agencije med letoma 2014 in 2017 povečale svoje prihodke iz poslovanja z naročniki iz tujine za kar 78 odstotkov.

Davor Bruketa

Davor Bruketa, predsednik združenja HURA, je ob objavi rezultatov povedal, da številke kažejo na rast oglaševalske panoge, pri čemer so hrvaške agencije dokazale, da so dorasle izzivom globalnega tržišča. »Delo na tujih trgih nam daje tako izkušnje kot tudi dodatno moč, kar je pomembno za razvoj in rast domačih agencij. Zato si pri HURA prizadevamo za izmenjavo znanja in izkušenj med agencijami in na ta način še prispevamo k njihovemu uspehu. To je le eden od pokazateljev izjemnega potenciala tržnokomunikacijske panoge in njenega pomena za hrvaško gospodarstvo,« je med drugim dejal Bruketa.

HURA sicer združuje 39 agencij in številne med njimi so bile večkrat nagrajene tako doma kot tudi v tujini. V združenju so prepričani, da so pozitivni rezultati predvsem posledica stalnega vlaganja in izobraževanja, usposobljenega kadra, deljenja izkušenj ter spremljanja svetovnih trendov.

 

foto: Luka Salamun