moje lasko
Opaženo

Moje Laško

STIK, Center za šport, turizem, informiranje in kulturo Laško, je pripravil celostno komunikacijsko akcijo z naslovom Moje Laško (My Laško).

Kratek opis akcije: Z akcijo želijo povečati prepoznavnost turistične destinacije, podpreti zagon turistične dejavnosti po koncu pandemije ter v Laško povabiti čim več turistov – tako domačih kot tudi tujih. S svojim delom akcije Laško kot turistična destinacija podpira tudi nacionalno akcijo Slovenske turistične organizacije »Zdaj je čas. Moja Slovenija.«

Temelj komuniciranja je pristajalna spletna stran s številnimi razlogi za obisk Laškega. Povabilo, naj Laško zdaj res postane »moje, tvoje, naše« – seveda ob upoštevanju vseh ukrepov za varovanje zdravja – nadgrajuje sporočila, ki so bila že doslej temelj komuniciranja destinacije Laško. Akcijo dopolnjujejo predstavitveni video v slovenskem in angleškem jeziku, videopovabilo ambasadorja destinacije Marka Pavčnika, priznanega kuharskega mojstra, predstavitveni katalog destinacije v štirih jezikovnih različicah ter predstavitev ponudnikov doživetij – Odprta vrata Laškega.

»Poleg ključnih razlogov za obisk Laškega kot destinacije termalnih voda, piva, medu in zelišč, akcija izpostavlja gostoljubnost prebivalcev Laškega. S srečanjem z njimi iz oči v oči, ob odkrivanju domačih, zelenih, pristnih in zdravih doživetij, lahko vsak obiskovalec v sebi odkrije pravega Laščana,« pravijo snovalci akcije.

Elementi akcije: pristajalna stran, videooglas, videoportreti, digitalni oglasi, spletno oglaševanje, tiskani mediji

Predstavnica naročnika in avtorja ter kreativna direktorica: Tina Belej

Vodji projekta: Metka Mavri in Sabina Seme

Oblikovalka: Urška Žibret

Tekstopiska: Ines Drame

Snemalci: Produkcija Fotonist, Rok Deželak in Igor Pečoler

Produkcija, postprodukcija in montaža videovsebin: Rok Frešer

Pripovedovalca: Fedja Juvan in Michael Manske

Trajanje akcije: od 24. maja 2020

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji