portoroz, piran
Opaženo

Nazaj v Portorož in Piran

Agencija April 8 je za Turistično združenje Portorož pripravila promocijsko oglaševalsko akcijo, ki slovenske goste vabi na počitnice v Portorož in Piran.

Kratek opis akcije: Letošnja turistična sezona predstavlja velik izziv za vse destinacije. V Portorožu in Piranu so se ga lotili s pomočjo videa, ki s pomočjo nostalgije nagovarja čustva slovenskih gostov in jih vabi nazaj v Portorož in Piran.

»Glavno 'vlogo' v videu ima rdeči fičko, ki pri gledalcu zbudi spomin na čase, ko so z družino in prijatelji preživljali poletja ob slovenski obali. Takrat je bila sama pot največje doživetje. Postanki za malico in stranišče, sopihanje po klancu in skrb, ali bo fičko sploh zdržal do morja,« so v agenciji April 8 opisali idejo, iz katere so izhajali. Uvodni del televizijskega oglasa tako postreže s ščepcem iz preteklosti – pakiranje tipične slovenske družine v fička, živžav v avtu, dolge ure vožnje do Črnega Kala in nestrpno pričakovanje trenutka, ko smo prvič uzrli morje. Nato se zgodba iz preteklosti prevesi v sedanjost, kjer ugotovimo, da destinacija danes obiskovalcem ponuja veliko več kot nekoč.

Poležavanje na plaži je postalo supanje do Strunjana, kolesarjenje po solinah in druga nepozabna doživetja, ki čakajo, da jih slovenski gostje odkrijejo. »In kdaj, če ne zdaj, je čas, da na novo odkrijemo domači Portorož in Piran?« sprašujejo gledalca. Celoten video (od brifa do končnega izdelka) je nastal v dobrem tednu dni, sledi pa mu tudi vseslovenska oglaševalska akcija, ki bo na spletnih in klasičnih kanalih potekala do konca avgusta.

portoroz, piran2

Elementi akcije: televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje, digitalni in tiskani oglasi, video za YouTube, pristajalna stran, družbena omrežja, spletna in klasična nagradna igra, gverilski marketing v večjih slovenskih mestih

Predstavnika naročnika: Igor Novel in Petra Rebec

Direktorica projekta v agenciji: Urša Mivšek Sitar

Tekstopiska: Darja Štukelj

Oblikovalka: Žanin Tamše

Režiser: Blaž Garbajs

Asistent režiserja: Žiga Andrejc

Vizualna produkcija: Storeez Studio

Fotografinja: Katja Jemec

Vizažistka: Lea Bole

Kostumografinja: Klara Novak

Asistentka: Lara Burkat

Igralci: Katja Škofic, Jernej Sitar, Fiona Fontanot in Liam Šik

Besedilo pesmi: Milan Jesih

Avtor melodije: Jani Golob

Trajanje kampanje: od 26. maja do 31. avgusta 2020

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji