btc city
Opaženo

Dobrodošli v mestu varnih nakupov in doživetij

V agenciji PM, poslovni mediji so za BTC City pripravili celostno komunikacijsko akcijo z naslovom Mesto varnih nakupov in doživetij.

Kratek opis akcije:  Z akcijo so obiskovalcem pokazali, da je v BTC City (spet) varno in preprosto nakupovati, jih opremili z nasveti za varen nakup in jih v pozitivni luči obveščali o vsej ponudbi mesta.

Kot izhodišče so zasnovali pristajalno informativno stran z vsemi pomembnimi informacijami za obiskovalce – o odpiralnih časih ponudnikov, sprejetih ukrepih in nasvetih za varen obisk ter dodali pregleden zemljevid mesta z označenimi točkami dezinfekcijskih sredstev. »Nato smo poskrbeli za razširjeno komunikacijo preko vseh digitalnih kanalov z igrivimi grafikami, ki so na pozitiven način prikazovale posamezne ponudnike. Skupaj smo opremili tudi zunanje oglasne površine BTC City ter jih dodatno obveščali še v video- in radijskih oglasih,« so za MM povedali v agenciji.

Pravijo, da so se pri snovanju akcije srečali s kar nekaj izzivi, med drugim z dnevnim spreminjanjem situacije v državi, pravočasnim in primernim informiranjem o varnostnih ukrepih, ki jih zagotavlja BTC City, ažurnim prilagajanjem sporočil glede na sprotna popuščanja ukrepov ter skrbjo za podporo v komunikaciji vseh odprtih ponudnikov in storitev BTC City.

btc city1

btc city2

Elementi akcije: pristajalna stran, objave na družbenih omrežjih, digitalni oglasi, zunanje oglaševanje (veleplakati, transparenti, zasloni), videooglas, radijski oglas

Predstavniki naročnika: Miha Mermal, Sara Bogomolec, Janja Furjan in Damjan Glazer

Strateški direktor: Mitja Jereb 

Vodja projekta v agenciji: Aljoša Horvat

Kreativna direktorja: Dunja Kristan in Primož Škrl

Tekstopiski: Dunja Kristan in Asja Šerić

Umetniški direktor: Tomaž Kotnik

Oblikovalca: Primož Škrl in Marin Mešter

Distribucija: Matjaž Marin

Trajanje akcije: od 4. maja 2020

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji