izbor philips
Opaženo

Skupaj ustvarimo lepši dom

Podjetje Philips je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA pripravilo komunikacijsko akcijo s sloganom »Skupaj ustvarimo lepši dom«, s katero so želeli ljudi navdihniti, naj svoj čas doma preživijo bolje s pomočjo Philipsovih izdelkov.

Kratek opis akcije: V ospredju komunikacijske akcije je bilo sodelovanje z vplivneži Tjašo Kokalj Jerala, Evo Centrih, Niko Urbas, Nino Štefe ter Urošem in Anteo Bitenc. Ti so v objavah na družbenih omrežjih delili svoje zgodbe, nasvete in osebne izkušnje, kako jim Philipsovi izdelki pomagajo, da se v svoji koži počutijo dobro, ko preživljajo čas doma. Poleg vplivnežev so svoje nasvete prispevali tudi strokovnjaki, ki so v kratkih izobraževalnih videovsebinah učili gledalce pravilne uporabe Philipsovih izdelkov, na primer, kako si pravilno ščetkamo zobe ter kako si sami doma uredimo pričesko in brado. Aktivnosti, med katere so bili vključeni prenosi v živo preko IG Live, videovsebin na IGTV, objave Instagram story inobjave na časovnici, so potekale tako na uradnem Instagramovem kanalu @Philips_si kot tudi na kanalih vplivnežev.

philips1

philips2

Elementi akcije: komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavnica naročnika: Anja Klančnik

Direktor projekta: Martin Stariha

Direktorica vsebin in digitalnih strategij: Maša Butara

Vodja projekta: Katja Blaznik

Tekstopiska: Maja Burja

Oblikovalka: Nuša Willenpart

Odnosi z javnostmi: Patricija Premrov

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji