spar
Opaženo

Prvi in edini

Spar v sodelovanju z agencijo Futura DDB predstavlja novo oglaševalsko akcijo Prvi in edini, v kateri so svoje največje uspešnice povezali z Magnificovimi.

Kratek opis akcije: Ena od lastnosti, ki povezuje slovenske kupce pri nakupu živil in potrebščin za vsak dan, je razpršenost, saj v povprečju svoj proračun delimo med več kot pet različnih trgovcev. Raziskave kažejo še na en dodaten trend, in sicer da se frekvenca nakupov povečuje, pri čemer se veliki nakupi za vikend počasi razdeljujejo v več manjših, ki jih kupci opravljamo sproti, med tednom. Nakupne navade se tako spreminjajo in Spar, ki ima po lastnih trditvah že vrsto let položaj prve trgovine po izboru kupcev, se nanje odziva z novo celostno komunikacijsko akcijo.

Z njenim sloganom Spar bolj jasno sporoča o svojem položaju na trgu, ki ga je v preteklosti gradil z različnimi slogani, kot so »Najboljše razmerje med kakovostjo in ceno«, »Vse, kar potrebujem« in »Prva trgovina po izboru kupcev«. Novi slogan z besedo »prvi« povzema sedanji položaj prve trgovine, z besedo »edini« pa nakazuje želeno smer, ki je pridobiti čimveč zvestih kupcev, za katere bo Spar edina trgovina.

V osrčju akcije je serija televizijskih spotov Argumenti, ki so zasnovani kot Magnificov pogovor z gledalcem. V vsakem od petih spotov pevec poda enega od argumentov, zakaj je dobro oziroma zakaj se splača nakupovati (samo) v Sparu. Magnifico in Spar se povezujeta tudi s sledilci na družbenih omrežjih, saj zanje pripravljata serijo receptov, kako pripraviti deset največjih uspešnic iz kuhinje tega glasbenika.

spar magnifico1

spar magnifico2

Elementi akcije: serija televizijskih in radijskih oglasov, zunanje oglaševanje, spletni in tiskani oglasi, družbena omrežja

Predstavniki naročnika: Janja Štular, Nina Šumi in Aleš Popič

Agencija: Futura DDB

Direktorici projekta: Mija Gačnik Krpič in Anuša Žagar

Kreativni direktor: Boštjan Napotnik

Tekstopisca: Boštjan Napotnik in Robert Bohinec

Umetniški direktor in oblikovalec: Robert Križmančič

Produkcijska hiša: Super 16

Producent: Gal Burger

Režiser: Mark Pirc

Fotograf: Peter Giodani

Trajanje akcije: od maja 2020

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji