• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Laško temni Malt

V sodelovanju z agencijo Luna \TBWA so v Pivovarni Laško pripravili komunikacijsko akcijo za nov okus Malta, 100 % naravne brezalkoholne pijače iz ječmenovega slada.

Kratek opis akcije: Pivovarna Laško je v začetku letošnjega leta predstavila novega člana družine Malt. Komunikacijska akcija, katere cilj je predstaviti nov izdelek, s hudomušnim tonom nagovarja javnost, da lahko novemu temnemu Maltu z okusom limone in šipka, rečejo kar Darko. »Vzdevek, ki je obenem zabavna besedna igra na »Malt Dark«, daje novemu Maltu človeški značaj, da je izdelek potrošniku bližje in je zato lažje zapomnljiv,« pravijo.

Slogan »Med brezalkoholnimi pijačami vladar, pod njim podpisan laški pivovar« pozicionira Malt kot najboljšo izbiro brezalkoholne pijače, saj so jo ustvarili pivovarji iz Laškega, ki imajo dolgoletne izkušnje in znanje s področja varjenja piva. Na vseh gradivih je s posebno značko poudarjeno tudi dejstvo, da je Malt narejen iz 100 % naravnih sestavin, kar je ena od njegovih glavnih konkurenčnih prednosti.

Elementi akcije: družbena omrežja

Predstavniki naročnika: David Zappe, Urban Kramberger, Maja Mežan in Patricija Kodrič

Vodji projekta: Nace Tomc in Urška Cerar

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiske: Zala Sajko, Maja Burja in Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Ljubo Bratina

Oblikovalec: Miha Feguš

Komunikacija na družbenih omrežjih: Jan Omahen

Ilustracija in fotografija: UMER

Avtor: Luna \TBWA
Naročnik: Pivovarna Laško

Oceni