• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Živi za svojo stvar.

Cockta je v sodelovanju z agencijo Yootree pripravila oglas, za katerega pravijo, da zanje pomeni korak dlje v utrjevanju položaja najbolj drzne, uporniške in privlačne regionalne pijače v srednji Evropi.

Kratek opis akcije: V televizijskem oglasu »Tvoja« namesto igralcev predstavljajo avtentične glasbenike, skupine, plesalce, didžeje in umetnike iz vse regije, ki v resničnem življenju izzivajo družbena pravila in poosebljajo zgodbo znamke Cockta. »Provokativna zgodba z vizualno naracijo gledalce izziva, da v življenju iščejo svojo stvar, ne glede na družbene norme,« pravijo v Cockti.

Elementi akcije: televizijski, spletni in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, spletna stran, oprema prodajnih mest, aktivnosti na prodajnih mestih

Predstavniki naročnika: Jelena Jelenc, Jovan Spahić in Laura Bortas

Direktorica projekta: Petra Trontelj

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Tomaž Apohal in Bor Klemenc Mencin

Umetniški direktor in oblikovalec: Ivor Bogunić

Produkcijska hiša: Tuna Fish Studio

Producentka: Sanja Milovanović

Režiserka: Marcella Zanki

Fotograf: Sever Zolak

Trajanje akcije: od marca 2020

Avtor: Yootree
Naročnik: Cockta

Oceni