cockta
Opaženo

Živi za svojo stvar.

Cockta je v sodelovanju z agencijo Yootree pripravila oglas, za katerega pravijo, da zanje pomeni korak dlje v utrjevanju položaja najbolj drzne, uporniške in privlačne regionalne pijače v srednji Evropi.

Kratek opis akcije: V televizijskem oglasu »Tvoja« namesto igralcev predstavljajo avtentične glasbenike, skupine, plesalce, didžeje in umetnike iz vse regije, ki v resničnem življenju izzivajo družbena pravila in poosebljajo zgodbo znamke Cockta. »Provokativna zgodba z vizualno naracijo gledalce izziva, da v življenju iščejo svojo stvar, ne glede na družbene norme,« pravijo v Cockti.

cockta

Elementi akcije: televizijski, spletni in tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, družbena omrežja, spletna stran, oprema prodajnih mest, aktivnosti na prodajnih mestih

Predstavniki naročnika: Jelena Jelenc, Jovan Spahić in Laura Bortas

Direktorica projekta: Petra Trontelj

Kreativni direktor: Tomaž Apohal

Tekstopisca: Tomaž Apohal in Bor Klemenc Mencin

Umetniški direktor in oblikovalec: Ivor Bogunić

Produkcijska hiša: Tuna Fish Studio

Producentka: Sanja Milovanović

Režiserka: Marcella Zanki

Fotograf: Sever Zolak

Trajanje akcije: od marca 2020

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji