mimo vrste
Opaženo

Skupaj v vsem. Mimovrste.com

Spletna trgovina Mimovrste.com je v sodelovanju z agencijo Luna \TBWA zasnovala oglaševalsko akcijo, s katero želijo sporočiti, da je Mimovrste največje spletno nakupovalno središče v Sloveniji s širokim naborom izdelkov za številne želje in potrebe.

Kratek opis akcije: Kot pravijo pri Mimovrste, združujejo vsaj pet različnih trgovin v eno samo, zato kupcu ni treba obiskati številnih (spletnih) trgovin. Širino in raznolikost ponudbe prikazujejo s posnetki številnih aktivnosti, ki jih lahko kupci s pomočjo izdelkov, ki jih najdejo v spletni trgovini, opravljajo doma skupaj z najbližjimi, kot so peka slaščic, telovadba, delo od doma, zabava z videoigrami, košnja trave in delo na vrtu. Na koncu oglasa se razkrije, da se vse te aktivnosti dogajajo v hiški, ki je simbol vsakega doma in hkrati glavni simbol akcije.

Elementi akcije: televizijsko in spletno oglaševanje

Predstavnici naročnika: Iva Marovt in Petra Bukovec

Direktor projekta: Martin Stariha

Vodja projekta: Katja Blaznik

Kreativni direktor: Tine Lugarič

Tekstopiska: Maja Burja

Oblikovalec: Matic Kozinc

Medijska agencija: OMD

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji