1, 2, 3, GREMO!
Opaženo

1, 2, 3, GREMO!

V tretji sezoni se je vseslovenski družbenoodgovorni projekt 1, 2, 3, GREMO!, katerega namen je spodbuditi aktivnejše življenje, osredotočil na premagovanje ovir – športnih, prehranskih in življenjskih.

Kratek opis akcije: Kot pravijo v Hoferju, njihov projekt s poudarkom na ekipnem duhu krepi vrednote solidarnosti in skrbi za druge. Skozi strokovno zasnovan program vadbe in prehrane podpornikom omogoča zdrav življenjski slog tudi v izrednih razmerah, ko so možnosti za vadbo omejene, in med njimi gradi občutek povezanosti. »S potrebno hitro preusmeritvijo komunikacije v digitalno okolje in večjim poudarkom na vsebinah ' živo' projekt iz dneva v dan dokazuje, da lahko vsem oviram navkljub živimo kakovostno in aktivno življenje,« dodajajo.

Tudi tokrat so se projektu pridružili ambasadorji, pri čemer je vadbeni del programa zasnoval osebni trener Jan Kovačič, za zdravo in uravnoteženo prehrano skrbi nutricistka Mojca Cepuš, televizijski voditelj in športni navdušenec Marko Potrč pa spodbuja k premagovanju dobrodelnih tedenskih izzivov. Projekt ima tudi letos dobrodelno noto, saj bodo s premagovanjem ovir zbrana sredstva namenjena Univerzitetnemu rehabilitacijskemu inštitutu RS – Soča.

1, 2, 3, GREMO!

Elementi akcije: spletno mesto, družbena omrežja, spletno oglaševanje, odnosi z javnostmi, lastni kanali, sodelovanje z vplivneži

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Vid Dežman, Nastja Ižanc, Polona Stanovnik, Saša Osolnik in Aleksandra Loredan

Agencija za izkustveni in vsebinski del projekta, družbene medije in odnose z javnostmi: MSL (Publicis Groupe Slovenia)

Direktorica naročnika (Saatchi&Saatchi): Špela Petač

Direktorica projekta (MSL): Sandra Baran

Vodja projekta (MSL): Sanja Radič

Asistent projekta (MSL): Vitan Hodnik

Upravljavka družbenih medijev (MSL): Lara Begič

Umetniška direktorica: Katja Gaspari Leben

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Kreativni direktor: Aleš Kočevar

Tekstopisca: Aleš Kočevar in Klemen Bobnar

Oblikovalka: Jasna Vejselović

Spletno oblikovanje in animacija: Matjaž Škufca

Strategija in vodenje družbenih medijev: Petra Hočevar

Medijska agencija: Starcom (Publicis Groupe Slovenia)

Fotografa: Manca Jevšček in Matevž Paternoster

Izvedba spletnega mesta: Spletna postaja

Produkcijski hiši: Vizual7, SquareMe

Trajanje akcije: od aprila 2020 dalje

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji