• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Sonyjevi izdelki imajo licenco za navdušenje«

IZ REVIJE MM: Družba Sony je nedavno začela veliko globalno oglaševalsko akcijo »Združena tehnologija«, v kateri predstavlja vse svoje pametne naprave, hkrati pa jo je povezala z najnovejšim filmom o Jamesu Bondu Skyfall. Kako je akcija potekala v Sloveniji, smo vprašali Gregorja Griljca, direktorja podružnice Sonyja v Sloveniji.

Foto: Arhiv Sonyja

V kampanji »Združena tehnologija« so prikazane vse Sonyjeve pametne in napredne naprave hkrati. Je to prva kampanja, ki združuje vse te Sonyjeve izdelke? Kaj je bil sicer cilj te obsežne oglaševalske akcije?

Da, kampanja »Združena tehnologija« je prva v Sloveniji, ki predstavlja izbrane Sonyjeve inovativne izdelke. Ti vključujejo pametne telefone Xperia™, tablico Xperia™, prenosne računalnike Vaio in televizorje Bravia. Vse te izdelke je moč videti skozi scenarij v filmu Skyfall, saj imajo vsi, kot sam rad poudarim, »licence to thrill« oz. »licenco za navdušenje«. Vsak od teh izdelkov odraža željo Sonyja, da bi potrošnikom ponudili tehnično napredne izdelke in neprekosljivo doživetje z večjo sinergijo na vseh področjih Sonyjevega poslovanja, od zabavne elektronike do iger, filmov in glasbe.

Kako na splošno prilagajate promocijo Sonyjevih izdelkov slovenskemu trgu oz. kateri izdelki so tukaj v ospredju z marketinškega vidika?

Podjetje Sony v Sloveniji vse svoje dejavnosti na področju prodaje in marketinga prilagaja zahtevam slovenskih uporabnikov. S poslovnimi partnerji natančno preučujemo prihodnost trendov, analiziramo navade potrošnikov in rezultate promocijskih aktivnosti, cenovnih ugodnosti in drugo ter kompleksno gradimo svojo marketinško strategijo. Vsak produkt zahteva povsem lastno strategijo. Tako na primer v prihodnje pripravljamo serijo adrenalinskih dogodkov s pomočjo mladih in zagnanih športnikov, kjer bomo ljubiteljem adrenalina skušali približati povsem novo, vrhunsko kamero Action Cam. Ta aktivna videokamera je lahka in trpežna ter zmore napore prav te generacije, ki danes postavlja trende in išče izdelke, primerne takšnemu življenjskemu slogu. Tako izdelke kot marketinške strategije usmerjamo torej na končne uporabnike, saj je njihovo zadovoljstvo naš končni cilj.

(Celoten intervju si lahko preberete v reviji Marketing magazin #382. Naročite se na revijo: obrazec)

Kako dobro slovenski potrošniki poznajo Sonyjeve pametne telefone, prenosnike in druge napredne naprave? Ste morda izvedli določene raziskave trga, ki bi pokazale na prepoznavnost blagovne znamke v tem segmentu izdelkov?

Pravzaprav je Slovenija ena od držav z največjo rastjo števila uporabnikov interneta v Evropi in dandanes ljudje preko njega hitro pridobivajo informacije o novih izdelkih. Splet je še posebej pomemben vir informacij za področje zabavne elektronike in avtomobilizma. Pred nami je izziv ugoditi potrebam zelo dobro ozaveščenih potrošnikov z aktivnim načinom življenja. Čeprav v letu 2012 nismo izvedli raziskav o blagovnih znamkah, smo prepričani, da ne ponujamo le izdelkov, temveč tudi izjemna doživetja, ki se ljudi dotaknejo tudi na čustveni ravni. Prav to lepo izraža japonska beseda »kando«. Dobesedno to pomeni »premakniti ljudi čustveno«. Ali preprosto povedano, Sony se trudi, da izvabljajo izdelki zadovoljstvo in nasmehe na obraze naših kupcev.

 (Celoten intervju si lahko preberete v reviji Marketing magazin #382. Naročite se na revijo: obrazec)