• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Paideia Events: »Zagotavljamo storitve na enakem nivoju, kot smo jih pred pojavom virusa«

Mojca Majhen, direktorica agencije Paideia Events, kljub zaostrenim razmeram zaradi širjenja koronavirusa, ki tudi njihovi agenciji ni niti malo prizanesel, ostaja optimistična.

»Govorimo o izredni situaciji, ki se je zgodila na trgu, zato je pomoč države nujna, da bomo takoj, ko se stanje normalizira, lahko nemoteno delovali naprej,« pravi Mojca Majhen, direktorica Paideia Events.

Kaj za poslovanje vašega podjetja pomeni vladni ukrep, po katerem je treba odpovedati vse prireditve z nad 100 udeleženci? Koliko dogodkov ste tako že morali odpovedati?

Z odpovedmi nekaterih korporativnih dogodkov smo bili seznanjeni, še preden je Vlada RS sprejela ukrepe, torej na začetku februarja. Ko smo videli, kako so se začele stvari odvijati, smo nemudoma sprejeli nekaj pomembnih strateških in poslovnih odločitev. Dogodki in prireditve so prestavljeni na pozno pomlad ali jesen. Omejitev 500 oseb na prireditvi je ohranila še nekaj potencialnih dogodkov, ki bi jih izvedli v marcu in aprilu, z mejo pod 100 pa so dogodki tako rekoč v celoti odpovedani.

Kakšne ukrepe ste morali ob tem sprejeti v vašem podjetju?         

Glede na to, da smo v tem obdobju, torej v februarju in marcu, prestavili tako rekoč 90 odstotkov napovedanih dogodkov in poslov, kot kaže pa jih bomo morali še ostalih 10 odstotkov, morda celo dogodke v aprilu, če se bodo ukrepi nadaljevali, smo stroške podjetja, kolikor je bilo mogoče, optimizirali. To je vplivalo tudi na zmanjšanje kolektiva, se pa aktivno ukvarjamo s tem, da poskušamo zaposlenim, ki so zaradi tega prizadeti, pomagati z iskanjem drugih delovnih mest. V agenciji nas ostaja dovolj, da lahko takoj zagotavljamo storitve na enaki ravni, kot smo jih pred pojavom virusa. Ob tem upamo oziroma ostajamo optimistični, da se bodo razmere kmalu umirile in bomo lahko nemoteno ter uspešno nadaljevali z delom.

Stanje v tem trenutku pa je, milo rečeno, pogubno za podjetja, za lastnike podjetij in seveda za vsakega posameznika, ki deluje na področju dogodkov. Drugi del našega posla je turizem (DMC), ki je utrpel šok že s tem, ko je propadel nacionalni prevoznik Adria Airways. Zdaj so namreč tako rekoč vsa potovanja in povpraševanja ustavljena.

Organizacija dogodkov je posel, kjer ni pavšalnih dogovorov in kjer smo odvisni od povpraševanja na trgu. Razlika v ceni, RVC, je sorazmerno nizka in ne omogoča zalog za težka obdobja. Tudi če bi jih, mislim, da ni podjetja, ki bi lahko premostilo šestmesečno krizo s finančnimi zalogami samo iz organizacije dogodkov.

Ali pričakujete, da vam bo država na kakršen koli način lahko povrnila škodo, ki je nastala zaradi te neljube situacije? Kakšne ukrepe sicer pričakujete na vladni ravni?

Govorimo o izredni situaciji, ki se je zgodila na trgu, zato je pomoč države nujna, da bomo takoj, ko se stanje normalizira, lahko nemoteno delovali naprej. Takrat bo treba pognati »kri po žilah« in prebuditi dele gospodarstva, kjer zdaj najbolj občutimo ukrepe. Vsekakor si želimo, da bi se pomoč države začela uresničevati takoj. Pričakujemo, da bomo oproščeni davkov in prispevkov ali celo deležni brezobrestnih kreditov ali nepovratnih sredstev.