• Facebook
  • Twitter
  • RSS

SOZ je po dolgem času v boljši finančni kondiciji

Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice bo prihodnji dve leti vodila Špela Žorž, direktorica agencije Grey Ljubljana. Ujeli smo jo med natrpanim urnikom in jo vprašali, čemu bo dajala zbornica pod njenim vodstvom poseben poudarek.

Kaj bo vodilo vašega dela v naslednjih dveh letih?

Glavno vodilo mojega dela bo višanje dodane vrednosti zbornice za člane. Zavedam se, da je cilj visok in je pot do tja dolga, a menim, da je to nujna pot, ki jo mora prehoditi upravni odbor SOZ-a v našem mandatu.

V kakšni  »kondiciji« (finančno, organizacijsko in projektno) je danes SOZ?

SOZ je po dolgem času v boljši finančni kondiciji, seveda pa je vedno še prostor za izboljšave na finančnem, organizacijskem in projektnem področju, kar bo tudi glavno vodilo našega mandata.

Katerim projektom se boste posvetili najprej?

Definitivno projektom, ki omogočajo izboljševanje finančnega stanja SOZ-a ter projektom, ki bodo Zbornici povrnili ugled in moč, ki pritiče tovrstnemu vodilnemu strokovnemu združenju v Sloveniji.

Prejšnji upravni odbor SOZ-a se je z javno izjavo kritično opredelil do političnega vmešavanja v oglaševanje državnih podjetij v medijih. Kakšno je vaše stališče glede tega?

Menim, da moje osebno stališče do omenjene teme ni relevantno. Gre za stališče SOZ-a, ki ga oblikuje celoten upravni odbor SOZ s konsenzom na skupni seji. Tako smo se odločili takrat in za tem mnenjem SOZ stoji.

Lahko pričakujemo kakšne organizacijske, vsebinske ali drugačne spremembe pri organizaciji SOF-a, Golden druma ipd.?

Spremembe se dogajajo skoraj vsako leto... SOF je lansko leto temeljito prenovil tekmovalni program, določene spremembe, sicer bolj interne, organizacijske narave, pa se nam obetajo tudi v letošnji izvedbi. Med drugim smo z izvedbo natečaja produkcijo SOF-a zaupali novemu producentu, ustanovili programski svet, odgovoren za program festivala, spremenili prostor zaključne prireditve, uvedene pa bodo tudi nekatere manjše spremembe, s katerim se bomo izognili določenim zadregam, ki so se pojavili na lanskem SOF-u in ki so bile predvsem posledica premajhne kapacitete dvorane. V prihodnjih letih se bomo zagotovo posvetili tudi ostalim potrebnim vsebinskim spremembam festivala. Golden Drum bo vsebinsko spremenjen že letos, ko bomo s prenovo namena in programa festivala poskusili najti stik z mlajšo generacijo evropskih kreativcev.