• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nova podoba POP TV: evolucija, ne revolucija

Z današnjim dnem se POP TV po 7-ih letih predstavlja v novi celostni grafični podobi, ki je plod sodelovanja z britansko agencijo Red Bee. O ciljih prenove, izbiri agencije in procesu nastajanja nove podobe smo povprašali Darjo Zajc, direktorico marketinga in odnosov z javnostmi v medijski hiši Pro Plus.

S katerimi največjimi izzivi ste se soočili v vaši medijski hiši, ko ste se odločali za novo podobo POP TV? Kaj želite z njo sporočati gledalcem in drugim deležnikom?

Že v začetku smo vedeli, da ne želimo revolucije, temveč evolucijo. Logotip je doživel samo rahlo posodobitev, ki jo bodo zaznali samo gledalci z izjemnim čutom za podrobnosti, pa vendar z drobnimi spremembami deluje bolj sodobno, prijetno, skladno. Ostali elementi in barve pa izhajajo iz njega.

Ključni cilji so bili, da je nova podoba prilagojena sodobnemu svetu večzaslonskosti, da nam dopušča hitro sporočanje na spletu in na televiziji in je dovolj fleksibilna za ustvarjanje novih elementov in nadgradnjo. Želeli smo si, da je prijetna na pogled, in hkrati očiščena senc in težkih grafik. POP TV je medijska blagovna znamka, ki že dolgo ni vezana le na televizor in mora kot takšna funkcionirati na vseh distribucijskih platformah in zaslonih.

Predvsem pa smo se odločili, da krovno blagovno znamko POP TV postavimo v ospredje. Potem ko se zdi, da primat in slavo zavzemajo posamezne vsebine, želimo, da POP TV ostane blagovna znamka, ki ji ljudje zaupajo kot producentu, kuratorju, mediju in platformi.

Ste za novo celostno grafično podobo POP TV izvedli kreativni natečaj? Kaj vas je prepričalo, da ste se odločili za sodelovanje prav z agencijo Red Bee?

Za novi CGP smo natečaj izvedli že spomladi 2017. Takrat smo k sodelovanju povabili Red Bee, eno od prav tako specializiranih nemških agencij in slovensko agencijo. Po temeljitem razmisleku, vse tri agencije so namreč pripravile izvrstne predloge, smo se na osnovi več kriterijev odločili za sodelovanje z Red Beejem. Prenovo smo po spletu okoliščin takrat prestavili do nadaljnjega, v letošnjem letu pa jo vendarle realizirali.

Ker je to prva podoba POP TV, ki smo jo v tako širokem obsegu pripravljali z zunanjim izvajalcem, so bile eden od pomembnih kriterijev pretekle izkušnje in reference agencije, pa tudi aplikativnost podobe glede na naše kapacitete in tehnologijo, možnosti za nadgradnjo in navsezadnje tudi všečnost in skladnost z blagovno znamko POP TV.

Kako bi ocenili samo izkušnjo sodelovanja s to londonsko agencijo – so vas že od začetka »začutili« in razumeli vaše želje glede novega CGP? Kako so se ujeli z vašo interno marketinško ekipo?

Red Bee ima izkušnje s pripravo televizijskih, pa tudi filmskih in oglasnih podob ter promocijskih kampanj za naročnike z vsega sveta. Že na prvih sestankih so postavljali prava vprašanja, da bi spoznali slovenske vrednote, slovenskega gledalca in spletnega uporabnika, nas kot medijsko hišo, naše programe, medije in POP TV.

Podrobno so analizirali naše dosedanje delo. Bili so radovedni, zanimale so jih podrobnosti, na POP so gledali bolj objektivno, kot to zmoremo sami, njihove asociacije in pogledi so nas včasih čisto »sezuli«. Na primer, nikoli doslej v negativu črke P nismo videli zastavice, ki jo bomo odslej uporabljali kot element za komunikacijo terminov predvajanja. In takšnih trenutkov je bilo precej. To so bili navdihujoči pogovori. Bilo je poučno, profesionalno in vem, da v obojestransko zadovoljstvo.

Koliko časa je trajal proces priprave novega CGP, od same ideje do realizacije?

Proces priprave je intenzivno potekal od marca do septembra letos. Od marca do maja je bila večja intenzivnost na relaciji London–Ljubljana, od maja pa so se povezale ekipe znotraj hiše.

Novi predlog je bilo namreč treba prilagoditi lokalnim sistemom in to lahko naredijo samo interni strokovnjaki s področij tehnike, IT, produkcijske grafike, programa, trženja, marketinga in promocije. Proces je bil koristen na več ravneh: sodelovali smo, izmenjevali mnenja, iskali rešitve, se učili drug od drugega in seveda testirali, testirali, testirali ...

S 3. septembrom 2019, ko je nova podoba tudi zaživela, pa proces še zdaleč ni zaključen. Podoba in njeni elementi se namreč nenehno prilagajajo novim zahtevam, novi tehnologiji in novim možnostim.