• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»V Cannesu pričakujeva trd boj, dobre ideje, neprespano noč in glavobol«

Letos bosta Slovenijo na tekmi mladih kreativcev v okviru festivala kreativnosti Cannes Lions zastopala Andraž Čelik in Tit Lončar iz agencije Internavti. Svojo ustvarjalnost bosta na tekmovanju Young Lions izkazala v kategoriji digitalnih rešitev. To je namreč nagrada za zmago na SOF-u, kjer sta z rešitvijo »NLB Hud cajt« med 30 prijavljenimi pari najbolj prepričala žirijo pod vodstvom Aljoše Bagole, izvršnega kreativnega direktorja v agenciji Pristop.

SOF podelitev - Mlada kreativca 2019 - Andraž Čelik in Tit Lončar - Foto Žiga Intihar/ Andraž Čelik in Tit Lončar na slovesni podelitvi nagrad na 28. SOF-u.

Tudi letošnje tekmovanje mladih kreativcev Young Lions na SOF-u je potekalo v času in na lokaciji festivala. Prijavljeni pari so imeli 24 ur časa, da s konceptom celostne digitalne akcije odgovorijo na razpisani brif partnerja tekmovanja (NLB) in pokažejo, kako lahko moč digitalne tehnologije oziroma tehnološke evolucije kreativno nagovori cilje brifa. Novopečena zmagovalca smo vprašali, s kakšno nalogo so se ukvarjali, kako je potekalo njuno medsebojno sodelovanje in do kakšne rešitve sta na koncu prišla.

Kakšen brif ste dobili mladi kreativci?

NLB-jev brif se je dotikal področja varčevanja med mladimi oziroma pomanjkanja le tega. Večina mladih se sooča z nizkimi dohodki. Prepričani so, da je varčevanje zanje nemogoče, a obenem veliko zapravijo za trenutne užitke in zadovoljstva, kot so pijača, potovanja, tehnološke igračke in tako naprej. Tematika nama je bila dokaj blizu, saj sva tudi sama na neki način del te »izgubljene«, izrazito nihilistično naravnane in cinične generacije, ki je doživela prehod iz obdobja upanja v to na videz nerešljivo situacijo, v kateri se nahajamo.

Kako sta se ujela pri nalogi? Sta sodelovala prvič ali pa sta že bila tandem tudi pri katerih drugih projektih?

Sicer sva sodelavca v agenciji Internavti, vendar je bil to najin prvi resnično skupen projekt. Pri nalogi sva se odlično dopolnjevala, seveda pa je bilo tudi nekaj trenja, saj naporen tempo in neprespanost naredita svoje. Na koncu pa se je prav to trenje izkazalo za najproduktivnejše.

Kakšna je bila vajina idejna rešitev?

Najina ideja temelji na dejstvu, da se mladi lažje spoprimejo z izzivi, če se lahko s tem vsaj malo pobahajo na družbenih omrežjih. Čemu drugemu pa drugače služijo vsi ti vsakodnevni selfiji preznojenih rekreativcev s Šmarne gore? Osnovala sva aplikacijo, ki šteje točno določen ključnik, ob uporabi katerega bi mladi predhodno določeno vsoto denarja odvedli iz glavnega na varčevalni račun. S ključnikom #NLB_hudcajt bi opremili fotografijo trenutka, na katerega so ponosni, se s tem pred sledilci pohvalili, da varčujejo, hkrati pa nekaj naredili tudi za ponovitev podobnih trenutkov tudi v prihodnosti. #NLB_hudcajt za hude čase.

Kako sta prišla do ideje? Sta že od začetka vedela, kaj točno želita ali se vama je kdaj zataknilo?

Do nekakšnega ogrodja ideje sva prišla kar hitro, nato pa je sledil miselni »rollercoaster«, ko so iz naju z bliskovito hitrostjo bruhali povezovalni elementi ideje, eden boljši od drugega. Prepričana, da imava odlično idejo, sva si privoščila pico in pivo, nato pa sproščeno odšla v apartma. Tam pa je sledila blokada. V vsem zanosu sva namreč pozabila, da ideja ne stoji na trdnih nogah. S temi nogami sva si nato več ur razbijala glavo, konec pa se je zavlekel globoko v jutro.

Še pogled v prihodnost: junija vaju v Cannesu čaka globalna konkurenca. Kaj pričakujeta od te izkušnje? Kakšen je sicer vajin pogled na svetovno prvenstvo oglaševanja?

Pričakujeva trd boj, dobre ideje, neprespano noč in glavobol. Nekaj takšnega kot v Portorožu, torej. Verjameva, da bistvenejših razlik med tekmovalci ni. Če že, so v njihovi pripravljenosti. Na njej pa bova delala tudi midva. Dokler bova dala vse od sebe, nama dober rezultat ne uide. Zavedava se, da je takšno izkušnjo vredno maksimalno izkoristiti, saj se ponudi le redkim.

Sta mlada kreativca leta. Katere so po vajinem mnenju bistvene lastnosti, ki bi jih morali imeti kreativci oziroma čemu bi se morali še posebej posvečati?

O tem morda čez 30 let, trenutno se nama niti slučajno ne sanja. Na dnevni ravni sicer poskušava konzumirati čim več različnih vsebin in tako pridobivati širino. Za prihodnje mlade kreativce pa imava vseeno en nasvet, v katerega sva prepričana. Ne pozabite poslušati tistega majhnega glaska dvoma v sebi, ki se po vsaki 'sfiniširani' ideji sprašuje »A je to res to?« Ko ta glas utihne, je očitno tvoja ideja zmagovalna. 

Intervju je bil prvotno objavljen v majski, 455. številki Marketing magazina. Na spletu objavimo le 20 odstotkov člankov iz revije. Na MM se lahko naročite na i[email protected]