• Facebook
  • Twitter
  • RSS

V sodelovanju je moč

Čedalje več blagovnih znamk se odloča za sodelovanje z vplivneži in ena od njih je tudi Samsung, kjer so ponosni na svojo ambasadorko, modno oblikovalko Majo Ferme.

Pri Samsungu verjamejo, da vsak od ambasadorjev njihove blagovne znamke predstavlja tudi vrednote družbe Samsung, to pa so ljudje, odličnost, spremembe, integriteta in so-blaginja.

V Samsungu verjamejo,da vsak od ambasadorjev njihove blagovne znamke predstavlja tudi vrednote družbe Samsung, to pa so ljudje, odličnost, spremembe, integriteta in so-blaginja. »Naše uporabnike dnevno spodbujamo s sloganom 'Dosezite nedosegljivo' in Maja Ferme, ki se je s trdim delom in inovativnim oblikovanjem uveljavila v samem vrhu sodobnih oblikovalcev, je odličen odraz tega slogana,« pravi Milan Vujović, direktor marketinga pri družbi Samsung. »Zavezanost naše družbe k izboljšanju izkušenj ljudi na vseh področjih vsakodnevnega življenja, je nekaj, za kar se močno zavzemamo. Ponosni smo, da z našo tehnologijo in inovacijami ustvarjamo nepozabne izkušnje. Verjamemo, da so močne vrednote ključ do dobrega poslovanja.«

S tem se strinja tudi Maja Ferme, s katero smo se pogovarjali o pomenu družbenih omrežij v modnem oblikovanju, o tem, kako jih sama uporablja, in kako poskrbi za vrhunske fotografije, s katerimi navdušuje svoje sledilce.

Kako pomembna so družbena omrežja za vas kot priznano modno oblikovalko?

Moda se vedno hitreje spreminja in ljudje ji včasih težko sledijo, zato so družbena omrežja odlična. Preko našega profila na Instagramu, @majaferme, lahko uporabniki takoj pridejo do ključnih informacij: obveščamo jih o dogajanju v našem ljubljanskem salonu, se v živo javljamo z zanimivih dogodkov ali modnih revij, poleg tega pa jih obveščamo o novih kolekcijah in izdelkih ter storitvah, v katere verjamem in odražajo kakovost, inovativnost in modnost. Na neki način tako dobijo vpogled v življenje podjetnice, modne oblikovalke, popotnice, mame … Torej Maje Ferme tako na zasebni kot tudi na poslovni ravni.

Na Instagramu lahko opazimo čudovite fotografije vaših oblačil. Katere druge komunikacijske kanale pa še uporabljate?

Na Instagramu je mogoče videti celoten življenjski slog mene kot modne oblikovalke – tako v zasebnem kot tudi v poslovnem času, medtem ko na Facebooku predstavljam večinoma nove trende in kolekcije. Z družbenimi omrežji je povezan tudi moj osebni blog www.majaexplorer.com, kjer si lahko tisti, ki jih zanima več o modi, potovanjih, materinstvu in drugih temah, preberejo moje misli, opažanja in marsikatero kritiko iz prve roke.

Uporabljamo tudi e-novičnik, pri čemer je ta vrsta marketinga ekskluzivna in rezervirana zgolj za naše redne stranke, katerih bogata baza se dopolnjuje že več kot dvajset let. Preko njega obveščamo stranke o pomembnejših dogodkih, sodelovanjih, novih kolekcijah, dogodkih, ki jih prirejamo v salonu, in jim seveda pošiljamo vabila na modne revije, ki na ta način pridejo najprej v njihove roke.

Uporabljate družbena omrežja zgolj za to, da preko njih pokažete svoje kreacije, torej za promocijo, ali pa so se izkazala koristna tudi pri pospeševanju prodaje?

Smisel promocije je na koncu vedno prodaja. Družbena omrežja so vedno bolj usmerjena v neposredno prodajo, predvsem izdelkov, ki so cenovno zelo ugodni in s tem posledično manj kakovostni. Tega se trenutno z blagovno znamko Maja Ferme fashion ne poslužujemo, ker temeljimo na kakovostnih izdelkih z višjo vrednostjo.  Tudi drugi izdelki ali storitve, ki jih predstavljam na svojih družbenih omrežjih, so najvišje kakovosti. Družbeni kanali so za nas danes pomemben osebni prvi stik, zaradi česar je nadaljnji nakup seveda veliko lažji. Je pa zanimivo, da v Sloveniji Instagram še vedno uporablja večinoma mlajša generacija, ki dejansko ne predstavlja naših trenutnih kupcev, temveč jih šele vzgajamo, da bodo to postali (smeh).

V modi je fotografija izjemno pomembna. Živimo v času, ko včasih niti ne potrebujemo profesionalnega fotoaparata, da nastanejo vrhunske fotografije. Je tudi za vas kdaj »dovolj« že uporaba dobrega mobilnega telefona?

Veliko fotografij, ki jih objavljam na družbenih omrežjih, je posnetih z mobilnim telefonom. V zadnjem času je to Samsung Galaxy Note9, ki posname zelo jasno fotografijo z živimi barvami, ki mi zagotovi, da večinoma sploh ni potrebna dodatna obdelava fotografij, ki vzame ogromno časa, čas pa je zame bistvenega pomena.

Uporabljate kakšne posebne aplikacije za obdelavo fotografij?

Za zdaj želim predstavljati čim manj obdelane fotografije, tu in tam pa se včasih poigram s Photoshopom. Sicer pa telefon, ki ga trenutno uporabljam, Galaxy Note9, s svojo izredno kamero ponuja toliko različnih funkcij, da so posebne aplikacije za obdelavo že skoraj nepotrebne.

Katere funkcije na vašem telefonu najraje ali najpogosteje uporabljate?

Pri oblikovanju oblačil in modnih dodatkov stremim k temu, da so estetsko dovršeni in udobni za uporabnika, obenem pa sledijo najsodobnejšim modnim smernicam. In moj telefon je prav to. Z estetsko dovršenim pisalom S Pen in funkcijami, ki se skrivajo v tem pisalu, udobno jadram skozi vsakdan. Enostavno in elegantno. A to ni edino, kar skriva Note9. Zahvaljujoč napredni tehnologiji brezžičnega polnjenja telefon enostavno odložim in začetek polnjenja se lahko začne.

Ste torej zadovoljna uporabnica telefona Note9. Kaj vam nudi, česar vam morda prejšnji telefoni niso oziroma v čem se razlikuje od drugih?

Še preden sem spoznala Galaxy Note9, sem veliko slišala o kameri, ki naj bi bila daleč najboljša med vsemi pametnimi telefoni. Ko slišim takšno informacijo oziroma ko nekdo za nekaj reče, da je najboljše, rada preverim, ali to resnično drži. In pri kameri Galaxy Note9 je tako, kot če bi imela ob sebi najboljšega svetovalca za neverjetne fotografije. S funkcijo »zaznavanje nepopolnosti« telefon prepozna, ali nekdo na fotografiji mežika, ali so madeži na objektivu in ali je v ozadju neprimeren žarek svetlobe. Telefon te o tem sam obvesti. In to je le kamera, da niti ne govorim o pisalu S Pen, nad katerim sem zelo navdušena. Z njim lahko delam skoraj vse. Kot modna oblikovalka, ki je nekoč porabila veliko papirja za skiciranje oblek, s pisalom S Pen enostavno skiciram kar na telefon. Skico nato shranim in imam vse do potankosti urejeno. Note9 je celo prvi pametni telefon serije Galaxy Note, ki v svojem pisalu zajema tehnologijo bluetooth in je lahko hkrati tudi daljinski upravljalnik za Galaxy Note9. Zdaj je naša družina na božičnih fotografijah lahko v celoti, nihče ne manjka.

S Samsungom sodelujete že nekaj časa.Kaj se vam zdi pomembno pri sodelovanju med blagovnimi znamkami in vplivneži; katera so načela, ki jih morata upoštevati obe strani?

Za mano so številna mednarodna in nekaj sodelovanj s slovenskimi podjetji. V svojem portfelju imamo tako sodelovanje z največjo hollywoodsko televizijsko in filmsko produkcijsko hišo Warner Bross, Unileverjem, Crystal Rogaška in številnimi drugimi. V sodelovanju je moč, česar se nekatera podjetja že zavedajo. Moja izkušnja je, da je treba pogoje dobro opredeliti in sodelovanje pravilno ovrednotiti, saj sta le tako lahko obe strani zadovoljni. S Samsungom sodelujem malo manj kot leto dni v zame nekoliko manjšem projektu, vendar nadvse zanimivem. Zanimivem zato, ker odpira številne nove možnosti za obe strani, za kar menim, da jih bodo znali pri Samsungu, ki s svojimi inovacijami spreminja svet mobilne tehnologije, še izkoristiti (smeh).

Intervju je bil prvotno objavljen v majski, 455. številki Marketing magazina. Na spletu objavimo le 20 odstotkov člankov iz revije. Na MM se lahko naročite na i[email protected]