• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Tuš: »Praznujemo vse najboljše«

Slovenski trgovec Tuš letos slavi 30 let od odprtja svoje prve trgovine. Obletnico so obeležili z oglaševalsko akcijo »Praznujemo vse najboljše«, ki so jo zasnovali v sodelovanju z agencijo Yin + Young. O zasnovi oglaševalske akcije in praznovanju jubileja smo se pozanimali pri Danijeli Lakičevič, direktorici marketinga v Tušu.

»Marketing je v trgovinskem podjetju v samem vrhu po pomembnosti, saj odločilno narekuje smer razvoja podjetja in je tako močno orodje za rast,« pravi Danijela Lakičevič, direktorica marketinga v Tušu.

V ospredje oglaševalske akcije ob svoji 30-letnici so postavili številko 1989, torej letnico odprtja prvega Tuša v Konjicah, v glavni vlogi pa je nastopil Jurij Zrnec, sicer že stari znanec iz Tuševih oglasov. Za piko na i je poskrbela zimzelena skladba Vlada Kreslina »Novo jutro«.

Tuš letos praznuje okroglo, 30. obletnico. Kako jo boste zaznamovali? Načrtujete kaj posebnega, poleg oglaševalske akcije?

Prepričani smo, da je naša obletnica izjemno izhodišče, s katerim želimo opozoriti naše kupce in dobavitelje, da smo skupaj že tri desetletja. Pričakujemo, da bomo prav zato v tem letu še okrepili medsebojne vezi, k čemur bo zagotovo pomembno prispevala naša komunikacija. V njej smo se osredotočili na strateške stebre poslovanja, kjer v ospredje postavljamo našega kupca in vse ostale deležnike, zato smo se odločili za  360-stopinjski pristop. Poleg prodajno-pospeševalnih aktivnosti načrtujemo posebne dogodke, ki pritičejo takšnemu jubileju in ki bodo dodaten motor za krepitev vezi s posameznimi ciljnimi javnostmi.

Maja so Slovenijo preplavili plakati za vašo oglaševalsko akcijo, ki jo je zasnovala agencija Yin + Young, prej pa ste sodelovali z agencijo BPCS. Na osnovi katerih meril se odločite, s katero agencijo boste sodelovali oziroma kaj vam je pri izbiri agencije najpomembneje?

V Tušu imamo svoj značaj, ki ga krepimo in razvijamo vsa leta. Skozi vsa leta smo delali uspešne in večkrat nagrajene komunikacijske zgodbe z domačimi in tujimi agencijami, ki so preko nas stopile na slovenski trg. Spomnite se na primer Teje Stuša in svežine, ki jo je prinesla, pa Đurota, ki je pokazal, da je tudi v trgovini prostor za dober humor. Jurij Zrnec je danes s svojim načinom pripovedovanja Tuševe zgodbe balzam za prezaposlenega potrošnika (smeh). Vedno dovolimo, da se agencije dokažejo na podlagi »briefa«, za kar smo se odločili tudi tokrat. Naša merila so jasna, vendar nikoli ne gre brez »vau« efekta, ki nas mora prevzeti. Vedno izberemo agencijo, ki nam najboljše odgovori na »brief« in to je zagotovo eden od receptov za uspešno komunikacijo. Treba je poslušati sebe, svoja pričakovanja in dati kreativnim umom prostor za ustvarjanje.

Imate morda v načrtih za naslednje desetletje še kakšen velik korak in nameravate ponudbo še dopolniti?

Naša vizija glede prihodnosti je jasna – inovativno trgovinsko podjetje, ki to uresničuje na vseh področjih svojega poslovanja. Vsako leto pripravljamo velike korake, ki niso takoj vidni navzven, a močno vplivajo na poslovno, trajnostno sliko našega podjetja. V procese vedno bolj prihaja umetna inteligenca, a temelj še vedno ostaja prijazna storitev prodajnega osebja, ki je naš najboljši pospeševalec prodaje in promotor. Veste, da mnoge trgovine takšen pristop opuščajo oziroma ga sploh nimajo.

Celoten intervju lahko preberete v junijski, 456. številki Marketing magazina. Na spletu objavimo le 20 odstotkov člankov iz revije. Na MM se lahko naročite na i[email protected]ingmagazin.si.