• Facebook
  • Twitter
  • RSS

A1 predstavil svojo novo spletno publikacijo Mozaik

A1 Slovenija je v spletno publikacijo Mozaik vključil aktualne tematike, ki so nam vsem blizu – film, televizijo, glasbo in tehnologijo.

Za podjetje A1 Slovenija publikacija Mozaik predstavlja odmik od korporativnega jezika k bolj zabavni, lahkotni, igrivi formi.

 Kot pravijo pri A1 Slovenija, so za začetek v Mozaik že vključili na desetine člankov za prve bralce, vnaprej pa bodo redno skrbeli za aktualne vsebine. Pri ustvarjanju vsebin si želijo, da bi pisci pisali po navdihu, srčno pristopali k tematikam, o katerih pišejo, in da bi vsak članek našrl svoje smiselno mesto v Mozaiku. »Temu primerno tudi puščamo, da Mozaik raste organsko in ga ljudje odkrivajo sami, brez usmeritev, kar nam bo dalo dober vpogled v to, kaj ljudi dejansko najbolj zanima in privlači,« dodajajo pri A1. Predstavnici podjetja Katja Vidovič, vodja skupine za medije in komunikacijske kanale, in Anja Bogataj, strokovnjakinja za tržno komuniciranje, pa sta za MM odgovorili še na nekaj vprašanj, povezanih z nastajanjem spletne publikacije.

Od kod odločitev, da predstavite lastno spletno publikacijo?

Katja Vidovič: »V preteklosti smo se že velikokrat srečevali z izzivom bogatenja vsebin iz našega sveta. Delujemo v panogi, ki poganja industrijo zabavne tehnologije in informatike, a se zdi, da je ta pogosto predstavljena suhoparno. Izjeme so morda le oglaševalske akcije, s katerimi poskušamo v hladno tehnologijo vnesti nekaj topline, čustev in domačnosti. Kljub temu pa je tehnologija del našega vsakdana. Ponuja nam navdih in na različne načine obogati naše življenje. Zato si zasluži boljše mesto tudi v medijskem prostoru, saj se nam zdi, da je v Sloveniji na tem področju še precej podhranjena.«

Anja Bogataj: »Prav zato smo v zadnjem obdobju veliko časa in truda namenili snovanju Mozaika. Za podjetje A1 takšna publikacija predstavlja odmik od korporativnega jezika k bolj zabavni, lahkotni, igrivi formi.«

Kdo pa je ciljno občinstvo Mozaika?

Anja: »Članke smo skupaj z zunanjimi sodelavci zasnovali tako, da se vsebina dotika vseh tistih, ki jih digitalni življenjski slog navdušuje. Poskrbeli smo za raznolikost vsebin za vse okuse in količine predznanja. Tu in tam smo poskušali znane oblike še popestriti. Na primer, članek o zvočnicah oziroma avdioknjigah smo opremili tudi s posnetkom prebranega članka, da lahko obiskovalec to vsebino doživi tudi s poslušanjem.«

Katja: »Mozaik je sestavljen iz štirih vsebinskih sklopov: TV/film in glasba, ki sledita novostim in pregledu zabavne industrije, medtem ko se tehnologija in prosti čas veliko bolj dotikata tehnoloških dognanj in trendov, z dodatki vsega tistega vmes. Res, nekaj za vse.«

Katerim smernicam sledite pri pripravi vsebin?

Anja: »Naše osnovno vodilo pri pripravi vsebin je tehnološkemu svetu, ki ga morda veliko ljudi še vedno razume kot hladnega, vliti prisrčnost, simpatičnost in doživljajska čustva. Zato so članki na Mozaiku včasih navihani, le tu in tam faktografski, predvsem pa življenjski.«

Katja: »Mozaika ne postavljamo ob bok obstoječim novičarskim medijem. Ne poskušamo tekmovati v hitrosti obveščanja, bolj se želimo osredotočiti na predstavljanje relevantnih vsebin z drugačnim pogledom in pri tem bralca čim bolj zabavati.«

Kdo pa sodeluje pri pripravi vsebin?

Katja: »K soustvarjanju Mozaika smo povabili avtorje z različnimi ustvarjalnimi ozadji, vsi pa imajo dolgoletne izkušnje s področja medijskih vsebin. Bolj kot njihova imena si želijo, da se prepozna vsebina, ki jo ustvarjajo, in slog, s katerim nagovarjajo obiskovalce.«

Kakšen je odziv bralcev? Katere teme so najbolj priljubljene?

Katja: »Za zdaj nad pričakovanji. Sprehajanje po publikaciji je preprosto in pregledno. Vsebine žanjejo všečke na družbenih omrežjih A1 Slovenija in upam, da se bo dober glas širil tudi v pregovorno deveto vas.«

Anja: »Mozaik je na voljo šele nekaj tednov in tudi sami še odkrivamo, kje se bodo obiskovalci največ zadrževali. Z novimi vsebinami bomo stremeli k temu, da vsakega bralca zabavamo, sprostimo, nasmejimo in tudi česa naučimo. Verjamemo, da bodo s tem pristopom rade volje raziskovali tudi prispevke v sklopih, ki jim do zdaj morda niso bili domači.«

Načrtujete v prihodnosti še kakšno nadgradnjo publikacije? 

Katja: »Z Mozaikom imamo velike načrte za prihodnost. To je šele začetek nečesa izjemnega (smeh). Zavedamo se, da je uspešnost Mozaika odvisna od nenehne optimizacije uporabniške izkušnje, vedno svežih vsebin in nenehne nadgradnje.«

Anja: »Naš prednostni načrt vključuje predvsem povečevanje interaktivnosti registriranih bralcev s samo publikacijo in njihovo vpetost v nastajanje novih vsebin. Prihodnost obeta veliko in mislim, da bomo z ekipo podjetja Kreatorij znali uresničiti marsikatero zamisel. Naša skupna ideja pa je vsekakor ta, da bralci čutijo in doživijo stik z vsebino in formo Mozaika.«