• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nova dimenzija informacij

Hrvaški start-up Beyond Seen Screen razvija tehnologijo, ki naj bi izkušnjo gledanja videovsebin ponesla na drugo raven. V slogu Shazama jo bo razširila z dodatnimi informacijami in poenostavila dostop do spletnega nakupovanja. Ekipa je za MM pojasnila podobnosti in prednosti v primerjavi s Shazamom, prihajajoči ICO in možnosti integracije aplikacije z blagovnimi znamkami.

Si predstavljate, da gledate, na primer, videospot, serijo ali film in bi si o njih želeli izvedeti kaj več? Prihajamo do točke, ko se nam ne ljubi niti »guglati«. Ne govorimo samo o oceni v bazi IMDB ali naslovu, temveč tudi o preverjanju dejanskih dogodkov. Kaj pa, če bi na primer ob ogledu koncerta neke glasbene skupine hitro dobili informacije o vstopnicah za njihov prihajajoči koncert? Ali pa, da bi bile vse podrobnosti o kuharskih čarovnijah iz televizijskih oddaj oddaljene le za en »sken«? Ekipa Beyond Seen Screen razvija prav to – storitev, ki uporabnikom nudi nove možnosti pridobivanja dodatnih informacij prikaznih vsebin in spletnega nakupovanja.

Osnovni cilj za leto 2018 je uspešen ICO

Start-up Beyond Seen Screen, ki temelji na tehnologiji blockchain, so leta 2017 ustanovili Miroslav Zarić, Mario Drevenšek in Krešimir Puljić. Danes je v ekipi 17 ljudi, ki aktivno razvijajo storitev in se pripravljajo na prvo ponudbo kriptožetonov javnosti (ICO). Storitev so razvili do funkcionalne ravni in si trenutno prizadevajo za stabilnost aplikacije v sistemu Android na več napravah. Preden bodo novost tudi uradno predstavili trgu, želijo aplikacijo razviti do te mere, da se lahko uporablja na večjem številu naprav. Osnovni cilj v letu 2018 je uspešno končati ICO. Nato pa načrtujejo, da bi do konca leta 2018 na trgu dokončno predstavili svojo storitev in začeli globalno marketinško akcijo.

Po tehnični plati načrtujejo dodaten razvoj platforme, ki bo uporabnikom nudila elemente družbenih omrežij na platformi »Beyond Seen Screen (BSS)«. Posvečajo se tudi spletni aplikaciji za konfiguriranje informacij, ki jih podjetja nudijo svojim strankam, in izboljšani izkušnji pri neposrednem spletnem nakupovanju izdelkov ali storitev, vezanih na video. Dodajajo, da bodo letos zagotovo začeli tudi z razvojem podpore na napravah Apple.

Beyond Seen Screen so leta 2017 ustanovili Miroslav Zarić (desno), Mario Drevenšek (v sredini) in Krešimir Puljić.

Na kakšen način povzročate disrupcijo v panogi, v kateri delujete? Predstavljate se kot Shazam za videovsebine; kaj ste zastavili drugače kot vaši tekmeci oziroma predhodniki?

Danes na trgu še ni takšne storitve. Osnovna ideja je prepoznati video, ki ga uporabnik gleda, in zanj ponuditi dodatne informacije, povezane s samim videom. Ena od prednosti naše tehnologije v primerjavi s tekmeci je, da lahko prepozna video na katerem koli zaslonu, notranjem in zunanjem, brez uporabe zvoka.

Po prepoznavi videa lahko platforma uporabniku ponudi personalizirane informacije, interaktivne kampanje, dodatno zabavo in neposreden dostop do spletnega nakupovanja, ki ga je za uporabnika pripravil lastnik videovsebine. Vse te informacije ljudje preko spletnih brskalnikov za zdaj iščejo sami. Storitve, ki bi jim to poenostavila, še ni.

Ko smo že pri Shazamu, vidite priložnost integracije z blagovnimi znamkami?

Seveda! Tehnologija je modularna in pripravljena za vključevanje v druge proizvode. Del strategije, ki jo bo naš marketinški oddelek razvil po uspešnem ICO, vključuje ozaveščanje podjetij glede koristi uporabe naše tehnologije.

Kakšne marketinške aktivnosti še načrtujete?

V okviru ICO bodo marketinške aktivnosti zasnovane na globalni ravni, in sicer s poudarkom na oglaševanju preko digitalnih kanalov in prisotnostjo na dogodkih. S pomočjo teh bomo iskali vlagatelje, partnerje in gradili skupnost naših končnih uporabnikov. Po končanem ICO nas čaka več globalnih oglaševalskih akcij, preko katerih bomo poskušali doseči kritično maso uporabnikov naše platforme in povečati mrežo partnerjev.

Kje vidite največ priložnosti za oglaševalce?

Ena od osnovnih idej je ponudba nove platforme industriji digitalnega marketinga. Platforma bo uporabnikom ponujala dodatne informacije v povezavi z videovsebino, ki jo bodo »skenirali«. Raziskave potrjujejo, da ljudi zanima neposreden dostop do spletnega nakupovanja izdelkov in storitev, videnih v samem videu. Marketinške agencije bodo lahko platformo izkoristile za promocijo znamk svojih naročnikov na popolnoma nov, interaktiven način.

Kje vidite potencialne razširitve obstoječe storitve?

Dejstvo je, da tehnologija napreduje in da uporabniki vedno več uporabljajo male naprave za gledanje videovsebin. Nedvomno želimo razviti tehnologijo tako, da lahko prepozna tisto, kar uporabnik gleda na samem mobilnem telefonu. Vedno več ljudi namreč uporablja telefone za gledanje videovsebin.

Pametna televizija je postala naš vsakdan, zato želimo oblikovati aplikacijo »Beyond Seen Screen (BSS)« za sam televizor. Potencial vidimo tudi v pametnih očalih in vgradnji aplikacije vanje, kar pa znova odpira celoten spekter novih funkcionalnosti in doživetij, ki bi jih lahko vključili ter ponudili uporabnikom.

Več informacij o projektu najdete tukaj.