• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Nova podoba SOF: motivacija, ambicija, entuziazem

Slovenski oglaševalski festival (SOF) se predstavlja v novi podobi, pri kateri je Žare Kerin, kreativni direktor v Futuri DDB, ki jo je zasnoval, sledil načelom preprostosti, zapomnljivosti in čistosti. Kot pravi, je barva edina spremenljivka v vidni identiteti festivala in je tokrat oranžna.

Žare Kerin, kreativni direktor v agenciji Futura DDB. (Foto: Janez Marolt)

Katerim načelom ste sledili pri oblikovanju nove podobe Slovenskega oglaševalskega festivala?

SOF je blagovna znamka in zato jetudi njegova nova podoba narejena po načelih, ki se uporabljajo pri izdelavi identitete katere koli druge blagovne znamke: preprostost, zapomnljivost, čistost, aplikativnost, prepoznavnost, konsistentnost. Tudi sorodni festivali po svetu (Red Dot, Cannes Lions, Epica in drugi) imajo svoje konstantne podobe, saj jim te zagotavljajo prepoznavnost in preprostejše, seveda tudi cenejše upravljanje z lastno znamko.

Spletna stran SOF po novem »žari« v oranžni barvi. Zakaj ste se odločili za veliko bolj živo barvo, kot je bila lanska?

Barva je edina spremenljivka v vidni identiteti festivala. Letos bo oranžna, naslednje leto neka druga. Barve za naprej niso določene, vsekakor pa bodo vedno čiste in močne – kar si želimo za vso festivalsko komunikacijo.

Logotip na spletni strani SOF je bele barve. Ali so predvidene tudi druge barvne variacije za različne namene uporabe?

Logotip je mogoč v dveh različicah: črn in bel. Uporabimo pa seveda tistega,
 ki najboljše živi na podlagi, okolju, v katero je umeščen.

Najopaznejši del novega logotipa SOF je črka O, za katero se na prvi pogled zdi, da je oblikovana kot tarča. Kaj ste želeli s tem sporočiti?

Pri črki O smo v prvi vrsti imeli v mislih znameniti SOF-ov propeler. Ta je prepoznavna konstanta podobe festivala. Le da je naš propeler zdaj v polnem zagonu in zato še močneje simbolizira premik naprej; tako v projektih kot tudi v življenju. Propeler je motivacija, ambicija, entuziazem. Vendar ni nič narobe, če se v O prepozna tudi tarčo. Ta prav tako nosi veliko simbolike, pisane na kožo osrednjemu slovenskemu oglaševalskemu festivalu. Obkrožena pika lahko pomeni tudi sonce, središče, znak za »trademark«, »fisheye« objektiv – kar so vse pomeni, ki jih z lahkoto povežemo s poslanstvom SOF-a.

Podobo, ki ste jo zasnovali, bo SOF ohranil tudi v naslednjih letih. Kako ste z oblikovnega vidika zagotovili dolgoročno relevantnost CGP?

Nova podoba bo ohranila svojo relevantnost zaradi svoje preprostosti in prepoznavnosti, prepoznavnost pa bo zagotovo še pridobivala, saj se podoba ne bo več spreminjala vsako leto kot doslej. To vsakoletno menjavanje je bilo, po mojem, nepotrebno izgubljanje fokusa in energije. SOF se mora obnašati kot vsaka tržno usmerjena blagovna znamka. Njegova konstantna podoba mora učinkovito komunicirati njegove različne produkte in storitve, različne »letnike« pa bodo razločevale različne barve materialov. Motivi na komunikacijskih materialih so namenjeni oglaševalcem, saj so naročniki motor marketinške industrije.

Članek je bil objavljen v septembrski, 435. številki MM-aNa spletu objavimo le 20 odstotkov člankov iz revije. Na MM se lahko naročite na [email protected].