• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mojca Briščik: Dosegli ambiciozen cilj

V torek smo poročali o statistiki 24. mednarodnega festivala kreativnosti Zlati boben. 221 agencij iz 27 držav je skupaj prijavilo okoli 1000 del, kar je približno toliko kot lani. O tem smo povprašali Mojco Briščik, predsednico Zlatega bobna in direktorica SOZ-a.

Mojca Briščik, predsednica Zlatega bobna in direktorica Slovenske oglaševalske zbornice. (Foto: Peter Giodani/arhiv MM)

Kako ste zadovoljni s številom prijav na letošnji Zlati boben?

Letos je na Zlati boben 221 različnih prijaviteljev iz 27 držav prijavilo večkot tisočdel! Kar 40 odstotkov vseh prijavljenih del prihaja iz 117 neodvisnih agencij, ki se potegujejo za nagrado Golden Dragon Award. Zlati boben tako (p)ostaja v prvi vrsti mednarodni festival kreativnosti, ki časti najboljše prakse, nova znanja, nove poglede, svežino in edinstvenost širše regije.

Kakšne cilje ste si sicer zastavili pri letošnjem festivalu?

Zastavili smo si ambiciozen cilj, da kljub pogosto dramatičnim gospodarsko-političnim dogajanjem v nekaterih državah, kot so Grčija, Turčija in Ukrajina, ter odločitvi ene največjih globalnih mrež, da se za eno leto odpoveduje udeležbi na festivalih, ohranimo lanskoletno število prijavljenih del. S številko nad tisočnam je to tudi uspelo! Verjamem, da bomo prihodnje leto trend rasti prijav kreativnih del na Zlati boben ne le obdržali, ampak dvignili navzgor. To bo najlepše darilo festivalu, ki bo prihodnje leto slavil 25 let.

Kakšen ugled ima Zlati boben v regiji in oglaševalski industriji na splošno?

Vsa ta dejstva niso le suha številke: so izraz zaupanja, ki ga Zlati boben uživa tako med agencijami kot tudi oglaševalci. Nagrajujemo najboljše posameznike in kreativne ekipe; želja po nagradah pa se odraža v številu prijavljenih del. Že sam proces prijav gradi dodatno zaupanje med naročniki in agencijami, nagrade pa so vredne toliko več, ker o njih odločajo najuglednejši stanovski kolegi – in kolegice!

Festivali, kot je Zlati boben, imajo neprecenljivo vlogo v naši industriji. Ne samo zato, ker spodbujajo kreativnost in inovativnost, temveč tudi zato, ker z nagrajevanjem najboljših ustvarjajo šampione tega našega, ne vedno dovolj cenjenega dela, in industrijo iz povprečnosti usmerjajo v odličnost.