• Facebook
  • Twitter
  • RSS

»Oglaševalec dobi ekskluzivno zgodbo v središču mesta«

Ponudnik zunanjega oglaševanja Europlakat je predstavil ekskluzivno mrežo 25 svetlobnih vitrin v središču Ljubljane. Poleg že znane in uveljavljene mreže Promenada na Slovenski cesti je od avgusta dalje oglaševalcem na razpolago tudi mreža Ljubljana Center.

»Ciljna populacija v središču mesta je za oglaševalce zelo zanimiva iz treh razlogov. Pripravljeni so trošiti denar, želijo se družiti in so zelo dojemljivi za prosti čas,« za MM pojasnjuje Urban Korenjak, direktor trženja pri Europlakatu.

Filozofija nove mreže je po njegovih besedah podobna filozofiji mreže Promenada. Oglaševalec dobi ekskluzivno zgodbo v samem središču mesta. Bistveno pri tem pa je, da lahko z interaktivnimi akcijami nagovarja in vključuje ciljno občinstvo. Svetlobne vitrine prinašajo tudi številne koristi za pospeševanje prodaje trgovin v središču. Ker pa se »dogaja« v središču mesta«, Korenjak poudarja še frekvenco in doseg kampanj.