• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Mlada leva Gregor Vuk in Boštjan Laznik

Letos bosta Slovenijo v Cannesu na tekmovanju Young Lions zastopala mlada kreativca, ki sta na SOF-u s svojo rešitvijo najbolj prepričala strogo žirijo. Gregor je tekstopisec na agenciji Saatchi & Saatchi, Boštjan pa je samostojni grafični in spletni oblikovalec, ki se osredotoča na znamčenje in uporabniško izkušnjo.

Natečaj SOF Mladi kreativci

»V samo 24 urah smo morali zasnovati in predstaviti digitalno kreativno rešitev za iniciativo »Dedki in babice skrbijo za vaš dom, ko vas ni«. Velik izziv je bil, kako nagovoriti ciljno populacijo od 20 do 50 let, ki se premalo zaveda, kako koristni so lahko upokojenci, če jim le damo priložnost, da nam pomagajo. Kako naj spremenimo percepcijo večine injim predstavimo učinkovito digitalno platformo?«

Aplikacija Polpenzionist

»Ustvarila sva mobilno aplikacijo Polpenzionist, ki spodbuja in nagrajuje medgeneracijsko sodelovanje. Zakaj ime Polpenzionist? Tudi če je nekdo upokojen, je še vedno lahko polno aktiven. V mobilni aplikaciji Polpenzionist lahko poiščeš in pokličeš aktivne upokojence v svoji bližini. Med starostniki, ki bi bili pripravljeni skrbeti za hišna opravila v tvoji odsotnosti, izbereš najbolj primernega, ga pokličeš in se dogovorita. Namesto tebe lahko zaliva rože, pobira pošto in podobno. Ker je aplikacija preprosta za uporabo, ti koristi tudi za komunikacijo s starostnikom, da mu posreduješ dodatna navodila ali seznam opravil. Mobilni operater, ki je zagotovil brif, pa vaju bo za vsako medgeneracijsko sodelovanje nagradil z ugodnejšimi pogovori.«

Big Foot Stara Mama

»Da pritegnemo pozornost medijev, spletnih mnenjskih voditeljev in ozavestimo Slovenijo o aplikaciji Polpenzionist, uporabimo zelo znan rokovski bend. Pevca skupine Big Foot Mama Grega Skočirja pošljemo na enotedenski dopust in ga za ta čas zamenjamo s 63-letnim Vladom Kreslinom. Veteran rokovske glasbe Vlado Kreslin je tik pred upokojitvijo, a si še vedno želi biti polno aktiven. Z združitvijo v novo glasbeno skupino Big Foot Stara Mama dokazujemo, da tudi stari mački premorejo veliko mladostne energije. Aktivnosti skupine z novim 'starim' pevcem (nastopi, intervjuji, snemanje plošče) bodo dostopne preko aplikacije Polpenzionist. Prvih 500 uporabnikov storitve Polpenzionist pa bo lahko brezplačno preneslo singel skupine Big Foot Stara Mama na iTunesu. Za to idejo je mogoče sproducirati veliko digitalnih vsebin, kar bo zagotovilo, da bo kampanja odmevala kot zelo glasen rokovski koncert. Iniciativa z dobrim namenom Polpenzionist pa predvsem dokazuje, da starostnikov ne gre podcenjevati in da je vsakdanje življenje veliko lažje, če so interesi generacij uglašeni med seboj.«

Medsebojno sodelovanje

»Poznava se že dvanajst let in sva že večkrat delala pri skupnih projektih, zato se nama je 'the idea' posvetila na 1, 2, 3. Iskanju najboljše izvedbe, utemeljene na strateških temeljih, sva namenila največ časa, saj sva se projektu posvetila kot resničnemu naročniku v službi. Od začetka brifinga do konca predstavitve finalistov 28 ur pozneje nisva zatisnila očesa. Vseeno pa sva v adrenalinskem delovnem procesu izjemno uživala, še dodatno naju je motivirala močna konkurenca. Kako ne bi bila motivirana, saj sva tekmovala tudi proti štirim preteklim zmagovalcem natečaja, ki jih vse zelo ceniva.«

Vizija prihodnosti

»V petek sva prejela nagrado, že v ponedeljek paso naju presenetili otroški šampanjec, dva nova iPad Pro in kopica novih poslovnih priložnosti. Torej so mladi kreativci na SOF-u odlična odskočna deska za kariero v oglaševanju. Predvsem pa so dobra preizkušnja, kako izmeriti svoje miselne transverzale pod pritiskom izkušene žirije. Zmaga naju je navdala z optimizmom in nama dala nov zagon pri rednem delu. Kreativnost sama po sebi nima namena, predvsem mora koristiti naročniku, da ustvarja kampanje, ki bodo pridobile zaupanje potrošnikov. In v svoji viziji prihodnosti si predstavljava veliko zadovoljnih naročnikov.«

Pričakovanja v Cannesu

»Mao Cetung je rekel, dokler nimaš atomske bombe, te nihče ne jemlje resno. V kreativni industriji velja, dokler nimaš leva, nihče ne bo vedel, kako eksplozivne so tvoje ideje. Zato je Cannes sanjski scenarij vsakega pravega kreativca in hvaležna sva, da sva postala del tega filma. Priložnost, da se prvič izkaževa v meki kreativnosti, jemljeva zelo resno. Kar pa ne pomeni, da se bova odpovedala poležavanju na Azurni obali in spoznavanju zanimivih ljudi. Proti hiperaktivnemu marketinškemu vsakdanu je bilo SOF-ovo tekmovanje mladih kreativcev prava terapija, na kateri sva se končno lahko posvetila le enemu projektu. Morava pa poudariti, da del ideje dolgujeva tako organizatorju kot tudi žiriji.Ko je brif dobro napisan in produkt kakovosten, postane pot do rešitve avtocesta. Zdaj pa gas do Cannesa!«

Intervju je bil prvotno objavljen v majski, 431. številki MM-a. Revijo lahko naročite na [email protected]