• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Se vidimo jutri

Zdaj gre pa zares. Organizatorji SOF-a prizorišče že ves čas pripravljajo na praznik slovenskega oglaševanja. Tik pred zdajci smo se pogovarjali z Mojco Madeo Majhen in Mladenom Luličem iz podjetja Paideia, glavnima organizatorjema dogodka.

Mojca Madea Majhen, ustanoviteljica in direktorica podjetja Paideia, in Mladen Lulič, partner in tehnični direktor Paideie. (Foto: Žiga Intihar)

Kako potekajo zadnje priprave na SOF?

Mladen Lulič: Priprave na lokaciji potekajo že vse od sobote, ves čas pa nas spremlja sonček in 25 stopinj. Priprave potekajo brez posebnosti, saj smo se od lani že kar veliko naučili. Je pa res, da je, odkar smo SOF preselili na novo lokacijo v hotel Kempinski Palace Portorož, postavitev osrednjega prizorišča zagotovo največji izziv. Letos smo dodali še nekaj sedišč in dvorano še dodatno dodelali. 

Mojca Madea Majhen: 26. SOF smo začeli pripravljati pred približno osmimi meseci z ekipo, ki je ves čas vpletena v nastajanje festivala SOF kot tudi festivala Zlati boben. Intenzivno so priprave potekale zadnje tri mesece, predvsem pa po odprtju prijavnega sistema.

Ste poskrbeli za lepo vreme?

Mojca Majhen: Seveda, je pa aprila vedno lahko kakšno vremensko presenečenje, zato bo morda kakšno stopinjo bolj sveže kot v zadnjih pripravljalnih dneh. Terasa in vrt pred hotelom sta idealna za druženje in vse kaže, da nam bo vreme letos naklonjeno.

Mladen Lulič: Se trudimo in verjamemo, da bo sončno. Če ne pa si bomo tako naredili z dobrim vzdušjem.

Kako boste v naslednjih dveh dneh še posebej razvajali udeležence? 

Mojca Majhen: Letošnji kongresni program bo postregel z zares zanimivimi vsebinami in prav vsak udeleženec bo našel nekaj zase. Za velik del razvajanja poskrbijo tudi podporniki in sponzorji festivala. Trudimo se, da so njihove predstavitve čim bolj zanimive in inovativne ter da dodatno popestrijo že tako pester spremljevalni družabni program.

Ne smemo pozabiti na obe večerni zabavi. Tradicionalno četrtkovo zabavo, Četrtkovo norijo z velikim sponzorjem Europlakatom, ter petkovo Zabavo zmagovalcev, ki jo omogočata POP TV in G3Spirits. 

Mladen Lulič: Mislimo, da je SOF že sam po sebi poln vsebin za razvajanje. Za ostalo poskrbijo tudi naši sponzorji, ki na svojih kotičkih ponujajo marsikaj.

Koliko ljudi je angažiranih v »the fazi« izvedbe SOF-a?

Mladen Lulič: V začetni faze postavitve prizorišča SOF (to je od sobote dalje) je angažiranih približno 50 ljudi. Ta številka se znatno poveča v sredo, ko postavljamo sponzorske stojnice in so vsa dela v zaključni fazi, takrat število naraste vse tja do 100. V fazi festivala pa se številka giblje nekje med 50 do 70 ljudi.

Še zadnje priporočilo udeležencem pred prihodom?

Mojca Majhen: V četrtek zjutraj od doma odidite dovolj zgodaj, saj se zna zgoditi, da boste v Strunjanu naleteli na manjši, 15-minutni zastoj. Domačini menda uporabljajo obvoze.Nasvet za vse dame: nujna oprema so balerinke in superge, za najpogumnejše tudi japonke, in moške: pridite z veliko šarma in dobre volje.

Mladen Lulič: Portorož bomo ponovno dvignili na noge in dokazali, da festivala SOF ne gre zamuditi.