• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Si bo novi dnevnik Svet24 znal izboriti svoj prostor na medijskem trgu?

V prihodnjih mesecih se bo slovenskim dnevnikom pridružil še eden – pri Krater Medii so napovedali, da bo njihov spletni portal Svet24 prerasel v tiskani časopis. Za mnenje, kako bo novi dnevnik vplival na slovensko medijsko pokrajino, smo povprašali nekaj medijskih poznavalcev.

Foto: Dreamstime

O napovedanem dnevniku smo poročali 16. januarja.

O uspehu novega medija bodo sodili bralci in oglaševalci

Jure Struc, direktor Večera, pravi, da »je ustanavljanje novega dnevnega časopisa danes smelo dejanje, saj vsi vemo, da je trg tako bralcev kot oglaševalcev močno v upadanju.« Doda, da konkurenco v Večeru pozdravljajo, saj ta »zmeraj s seboj prinaša možnost za avtorefleksijo in tudi kakovostno nadgradnjo lastnih edicij.« Pravi, da v Večeru verjamejo, da so v podjetju Krater Media in uredništvu Svet24 pripravili časom in trgu primeren poslovni model. »Želimo jim veliko sreče in uspeha na trgu. Le tega pa ne bomo ocenjevali konkurenti temveč bralci in oglaševalci.«

Za uspeh je pomembno znati zasnovati celovito medijsko blagovno znamko

Polona Javornik, direktorica družb OMG in OMD o tem, da je Krater Media temeljito preučil potencialni poslovni model napovedanega medija, ne dvomi, o čemer sklepa na podlagi njihovih dolgoletnih izkušenj, ki so jih med drugim pridobili z izdajanjem časopisa Ekipa in Dolenjski list. Pravi, da so si lastniki napovedanega medija zadali visoke cilje, hkrati pa dodaja: »V teh časih in zaostrenih gospodarskih razmerah se tiskani mediji borijo za svoj obstoj; res pa je, da je v še tako težkih časih za dobre vsebine, izdelke ali storitve vedno priložnost za uspeh.«

Na vprašanje, ali bi Svetu24 lahko uspelo na slovenskem medijskem trgu, Jurij Giacomelli, lastnik in direktor družbe Giacomelli media, ki je do nedavnega vodil medijsko hišo Delo, odgovarja: »Danes je za dolgoročni uspeh novega informativnega medija pomembno predvsem to, da ima zadostne specializirane medijske resurse in trdno digitalno uredniško in tržno strategijo. Poleg tega mora imeti sposobnosti, tudi finančne, da vztraja več let na trgu.« Giacomelli opozarja, da izhajanje na eni sami platformi ali zgolj prevelika osredotočenost na tiskano izdajo ne more prinesti zadostnega uspeha. Pravi, da je za uspeh medija pomembno znati zasnovati celovito medijsko blagovno znamko, »ki je nujno in predvsem splošno sprejet družbeni fenomen«. Pri vzpostavljanju medija pa je nujna preglednost delovanja, ki je temelj vsake profesionalnosti, še zlasti v medijih. »Ta se začne z dolgoročnim namenom lastnika – izdajatelja, njegovim preglednim in osredotočenim delovanjem v medijski sferi.«