• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kakšen je mobilni oglas, ki pritegne, a ni nadležen kot »pop-up«?

Mobilni oglasi so v iz leta v leto v porastu. Po podatkih IAB Europe oglaševanje na mobilnih napravah zdaj predstavlja kar 42 odstotkov naložb v prikazno oglaševanje, pri Forresterju pa pričakujejo, da se bo do leta 2020 mobilnemu oglaševanju namenilo kar 70 % celotnih naložb v digitalno oglaševanje. Mobilno smo hitrejši, naša pozornost je krajša, to pa pomeni, da se mora temu prilagoditi mobilni oglas.

Foto: Pixabay

Raziskave kažejo, da so za kar polovico potrošnikov oglasi, ki se pojavljajo na njihovih mobilnih telefonih, moteči, velika večina uporabnikov pa je zaradi rasti spletnega oglaševanja tudi razvila oglasno slepoto, saj oglase preprosto spregleda. V Get Interactive skupaj v sodelovanju z vodilnim podjetjem na področju spletnega video oglaševanja Teads ustvarjamo nove standarde učinkovitega interaktivnega oglaševanja za mobilne naprave. James Hill, višji direktor projektov in partnerstev pri Teads, ponuja nekaj nasvetov, kako pripraviti oglase za mobilne telefone, ki bodo izstopali iz povprečja.

1. Kreativa naj bo prilagojena malim zaslonom

Zaradi kreative, ki bo prilagojena majhnim zaslonom na mobilnih telefonih, bo oglas bolj zanimiv in učinkovit. Predvsem si je treba zapomniti, da krajši oglasi na manjših zaslonih delujejo bolje kot pa daljši. Zato je bolje, da pripravite deset- do petnajstsekundni oglas kot pa klasičnega tridesetsekundnega.

2. Različni mobilni oglasni formati oglasov za vključevanje uporabnikov

Različni interaktivni in dinamični oglasni formati na mobilnih napravah bodo prav gotovo izboljšali uporabniško izkušnjo in povečali vključevanje uporabnikov v blagovno znamko. Takšen primer je format »swing«, pri katerem se ob premikanju mobilnega telefona oglas spreminja glede na kreativo. S takšnimi reaktivnimi oglasnimi formati boste pritegnili pozornost uporabnika, saj bo oglas veliko bolj zanimiv.

3. »Chatboti« postajajo vedno bolj priljubljeni

Vedno več blagovnih znamk za svojo spletno oglaševanje uporablja »chatbote«, ki omogočajo, da se potencialni kupec znotraj video vsebine pogovarja s proizvajalcem. Teads je tako prvi v sodelovanju z blagovno znamko Tommy Hilfiger uporabil mobilni video oglas z integriranim »chatbotom«, ki se je izkazal za učinkovit način »poziva k akciji«, saj je oglas spodbudil uporabnike k sodelovanju, izbiranju in odkrivanju novih kosov oblačil.

Navdih za zapis smo našli v tem članku.

Zapis je bil izvorno objavljen tukaj.