• Facebook
  • Twitter
  • RSS

10 idej za povečanje organskega dosega z novim Facebookovim algoritmom

Zadnje mesece se veliko govori o spremembi Facebookovega algoritma, ki v večji meri zadeva poslovne strani na tem družbenem omrežju. Ste se mogoče spraševali, zakaj vaše objave dosežejo manjše število uporabnikov? Vas zanima, kaj bi lahko naredili, da bi se to izboljšalo?

Foto: Pixabay

Sprememba algoritma z vidika uporabnika

PREJ: Zasičenost oglasov, kjer so se objave družine, prijateljev in znancev pogosto izgubile.

DANES: Prednost imajo objave prijateljev, družine in znancev, objave raznih podjetij in oglasne objave pa se prikazujejo bolj selektivno in ciljano.

Kaj za podjetja to pomeni v praksi?

Manjši organski doseg objav

  • Prednost kakovosti pred količino
  • Nasveti za povečanje organskega dosega

1. VIDEO

S prenosi v živo prikažite delovne procese in kulturo v podjetju, zanimive in zabavne dogodke, poslovne zabave ali obletnice.

2. URNIK

Določite si časovnico in se je konsistentno držite. Pri tem upoštevajte, kdaj so vaši sledilci najbolj aktivni.

3. POZIV K DEJANJU

Pri svojih sledilcih gradite občutek pripadnosti. Vključite pozive k dejanjem, vprašajte jih za mnenje in spodbujajte interakcije. Slednje naj bodo: komentarji, deljenje objav ali reakcije s čustvenimi simboli (čustvenčki).

4. CILJAJTE

Izkoristite ključno prednost Facebooka – ciljajte z organskimi objavami. Izberite, komu želite prikazati določeno vsebino na podlagi nakupne persone. S tem lahko bolje izkoristite svoj proračun in dosežete prave ljudi.

5. VPOGLEDI

Zavihek vpogledi (»Insights«) naj bo vaš najboljši prijatelj. Analizirajte, katere objave so uspešne in temu prilagodite vašo strategijo.

6. KAKOVOST

Kakovost objav je pomembnejša od količine, saj si boste na dolgi rok zgradili boljšo skupnost ter ustvarjali večjo dodano vrednost.

7. VSEBINA OBJAV

Vsebina in dolgoročna strategija sta pomembni. Le 20 odstotkov objav naj bo namenjenih prodaji. Objave so lahko poučne, polne nasvetov, na temo življenjskega sloga, reposti vaših sledilcev, novice iz podjetja in tako naprej.

8. »SEE FIRST«

»See first«, »unfollow« in »hide« so funkcije, s katerimi si uporabniki prilagajajo vsebino, ki jo želijo videti. Poskrbite, da bodo vaše objave med »see first« in ne zadnjima dvema. To lahko naredite tudi z ozaveščanjem vaših sledilcev o teh funkcijah.

9. INTERAKCIJE

Interakcije vzpostavljajte z vsebinami, ki so zanimive za vašo blagovno znamko, saj algoritem na podlagi tega presoja, kaj naj prikaže in kaj ne. Pri tem se upoštevajo tudi komentarji ter deljenje vsebin in povezav preko Messengerja.

10. OSEBNA NOTA

Dodajte osebno noto svojim objavam. Ljudje navsezadnje radi vidimo, da za uradno stranjo stoji resnična oseba, na katero se lahko obrnejo in ki jih bo razumela. Če so si oni vzeli čas za vas, si ga vzemite tudi vi in z veseljem se bodo vračali.

Zapis je bil prvotno objavljen tukaj.