• Facebook
  • Twitter
  • RSS

10 vplivov, ki jih bo imel Google Chrome Ad Blocker na digitalno oglaševanje

V Googlovem brskalniku Chromu so nedavno uvedli vgrajen adblocker. To predstavlja težave za nekatere oglaševalske mreže in obenem priložnost za same oglaševalce. Agresivno oglaševanje v obliki celo zaslonskih prevzemov in videovsebin s samodejnim zagonom, že kar nekaj časa greni življenje uporabnikom interneta. Kljub potencialni učinkovitosti takšne oblike oglaševanja, pa ima ta oblika tudi negativne učinke na same obiskovalce spletne strani v obliki slabe uporabniške izkušnje in manj pogostega vračanja na spletne strani, ki so prenasičene s takimi oblikami oglaševanja.

Foto: Pixabay

 1. Google Chrome Ad Blocker: Spremembe ne bodo vplivale na vse skupine ljudi

Pri Googlu so ocenili, da bodo spremembe pozitivno vplivale tako na uporabniško izkušnjo brskalnika Google Chrome in prisilile agencije, ki uporabljajo vsiljive oblike oglaševanja v spremembo poslovnega modela. Kljub temu, da je trenutno Google Chrome glavna izbira med brskalniki, uporabniki drugih brskalnikov te spremembe ne bodo opazili.

2. Oglaševalske mreže bodo prisiljene v oblikovanje boljše uporabniške izkušnje

Spremembe v prikazu oglasov bodo pozitivno vplivale na oglaševalsko sceno. S tem, ko Google knadzoruje, kateri oglasi se prikazujejo in kateri ne, pozitivno vpliva na uporabniško izkušnjo in ustvarja manj nametano okolje na spletu. To bo prisililo mreže, da spremenijo svoje razmišljanje in sledijo določenim standardom pri postavljanju svojega inventarja.

3. Vpliv vplivnežev bo večji

Z manjšo vidljivostjo oglasov se ostale oblike oglaševanja premaknejo bolj v ospredje. Vplivneži so ena od najboljših alternativ in obvodov standardnemu oglaševanju. Imajo odličen vpliv tudi na verodostojnost izdelkov, ki jih prodajate. Ključ pa je pravilna izbira vplivneža za vaš izdelek.

4. Pričakuje se lahko izboljšanje profitabilnosti oglaševalskih kampanj

Mogoče se vam zdijo te spremembe drastične. Dejstvo pa je, da zaradi sprememb, ki jih je Google uvedel lahko pričakujemo premik v smeri učinkovitostnega oglaševanja. S tem imamo v mislih nižje stroške zaradi blokiranih invazivnih oglasov, ki so bili učinkoviti samo v določenih primerih.

5. Spremembe bodo pozitivno vplivale tudi na Googlov zaslužek

Domnevno naj spremembe nebi vplivale na Googlovo oglaševalsko mrežo. Oglaševalci pa lahko posledično več sredstev namenijo na Googlov Display Network ali druge nevsiljive oblike oglaševanja.

6. Dolgoročni trend napoveduje premik v smeri brendirane vsebine namenjene uporabniku

Google v zadnjem obodobju odlično skrbi za interese svojih uporabnikov. Kratkoročne spremembe bodo vidne predvsem na pozicijah samih. Dolgoročno pa nas čaka sprememba fokusa oglaševanja iz usmerjenosti na izdelek proti reševanju uporabniških težav z oznamčeno vsebino.

7. Usmerjanje oglaševanja na družbena omrežja?

Bo prišlo do masivne prerazporeditve proračunov na družbena omrežja? Oglaševalci bodo morali razmisliti o tem, kako nadomestiti ves izgubljen inventar. Med tem, ko imata Facebook in Instagram odlične možnosti za ciljanje, pa bo potrebno ugotoviti kaj bo v celoti nadomestilo izgubljeno videooglaševanje, saj le ta oblika oglaševanja dejansko prinese neko dodano vrednost vašemu produktu.

8. Poiskati je potrebno kreativne rešitve!

Brez možnosti za uporabo pojavnih pozicij, je ena od smiselnih možnosti prevzem ozadja na spletnih straneh. Ta oblika namreč ni na seznamu motečih oblik oglaševanja.

9. Sponzorirana medijska vsebina je vedno bolj pomembna

Med tem, ko so plačljive možnosti za prikazno oglaševanje vedno bolj omejene, se morajo oglaševalci prilagoditi in razširiti svoje aktivnosti izven tradicionalnih digitalnih medijev. V celovito strategijo pridobivanja prometa vašemu spletnemu poslu spadajo: Organski doseg, plačljive promocije, influencer marketing in tako naprej.

10. Nepristranskost Googla je vprašljiva

Poraja se dvom v objektivnost Googlovih dejanj. Google je podjetje, ki primarn služi z oglaševanjem. Odločitev za blokado neprimernih oglasov pa postavlja vprašanje, če to ni samo po sebi omejevanje Googlove konkurence. Verjetno bo še veliko razprav na to temo, potencialno pa tudi kakšna tožba.

Zapis je bil prvotno objavljen na spletni strani agencije Get Interactive.