• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Ženskam prijazni Bumble

Bumble je aplikacija za zmenke. Še ena med mnogimi, s poslanstvom, da spreminja pravila igre tako, da prvo potezo omogoča le ženskam. Gre torej za okolje, ki nadzor postavlja v roke nežnejšega spola.

Kot družabno omrežje ponuja priložnosti za resnične povezave na vseh področjih življenja, pri čemer temelji na spodbujanju prijaznosti in spoštovanja. Na voljo daje 24 ur, da se uporabniki odzovejo – če gre za heteroseksualni odnos, prvo potezo naredi ženska, moški se mora v enem dnevu odzvati, v istospolnih razmerjih pa lahko prvo potezo naredi kdorkoli. Ženske predstavljajo približno 55 % vseh uporabnikov, pri čemer jih je 60 % v starosti 18-25 let, večina drugih pa sodi razred 25-35 let.

Uporabniki naj bi v povprečju aplikacijo uporabljali 62 minut dnevno.
Temelji na treh stebrih:
  • Bumble Dating za zmenke,
  • Bumble BFF za platonična prijateljstva in
  • Bumble Bizz za poslovno mreženje.

V zadnjih treh letih so pridobili več kot 22 milijonov uporabnikov, dnevno se prijavi 50 tisoč novih, poslanih naj bi bilo preko 3 milijarde sporočil. Ustanoviteljica, 28-letna Whitney Wolfe, je Bumble ustanovila kot odgovor na težave z zmenki, po tistem, ko je zapustila in zaradi spolne diskriminacije tožila aplikacijo za zmenke Tinder, kjer je delovala kot podpredsednica za trženje. Zaželela si je okolja, v katerem bodo moški sposobni vsakdanjega pogovora z ženskami, ne da bi se bali njihove moči. Tiste, ki pravila kršijo, opozorijo, če to ne zaleže, pa blokirajo, medtem ko lažne profile onemogočajo s postopki za overjanje fotografij. Novejša je aplikacija Bumple Bizz, s katero nameravajo pomagati pri poklicnem mreženju in tako vsaj delno konkurirati LinkedInu. Obljubljajo prvi vmesnik, ki bo preprečeval naravo seksizma, znanega v poslovnem okolju. Bumple Bizz ima algoritem, ki samostojno predlaga povezave, pri čemer gre za že omenjena pravila igre – vsi lahko preverjajo ujemanje, stik pa lahko vzpostavijo le ženske.

Monetizacija omrežja s sedežem v Austinu v Teksasu poteka preko izpostavitev – preko orodja SuperSwipe uporabniki izpostavijo zanimanje za nekoga, s katerim delijo interese, plačajo pa za klik na srček. Leta 2018 napovedujejo kar 125 milijonov evrov dobička.
 
Zapis je bil prvotno objavljen tukaj.