• Facebook
  • Twitter
  • RSS

6 preprostih načinov, kako povečati stopnjo odprtih e-poštnih sporočil

Če se ukvarjate s spletno trgovino, se zagotovo poslužujete e-poštnega marketinga in svojim uporabnikom redno pošiljate e-novičnik. Veste, kako lahko povečate učinkovitost e-poštnih akcij? Zagotovo želite, da bi vaši naročniki kliknili na povezave, ki jim jih pošiljate, a da je to mogoče, morajo vaše novice najprej sploh odpreti. Da bi to storili, pa jih mora zanimati, kar jim imate povedati. Spoznajte 6 praktičnih načinov, kako pritegniti pozornost bralcev, preden odprejo vašo e-pošto!

Foto: Pixabay

1. Poskrbite za odlično zadevo (»subject«) vaših e-novic

Zagotovo ste to že slišali, vendar je dobro premišljena zadeva resnično najpomembnejši del e-poštnega marketinga. Takoj za imenom pošiljatelja je to druga ključna stvar, na katero je bralec pozoren, in od tega je odvisno, ali bo sploh odprl e-pošto. Kljub temu oblikovanju zadeve pogosto ne namenjamo dovolj časa.

Da bi povečali učinkovitost naslova vaših e-novičk, si najprej pripravite seznam 20 različnih možnosti, jih še enkrat preberite in izberite 5 najboljših, nato pa prosite sodelavce ali prijatelje, da vam pomagajo izbrati najboljšega. Bodite pozorni tako na vsebino kot tudi na dolžino besedila.

Odločite se lahko tudi za AB-test zadeve in preizkusite dva različni. Pri tej možnosti orodje za e-poštni marketing po določenem času pošiljanja na testni segment bralcev izbere zmagovalno zadevo, ki jo nato pošlje preostanku vaše baze.

2. Ustvarite »preheader«, ki pritegne bralce

Tudi tako imenovani »preheader« ali besedilo, ki se bralcu prikaže takoj za zadevo vaših e-novic, je v e-poštnem marketingu pogosto postavljen na stranski tir. Vendar obstaja velika verjetnost, da bo bralec prebral »preheader«, ko vidi vaš e-novičnik v svojem nabiralniku. To je nekakšen zadnji filter, preden se odloči, ali bo odprl vaše sporočilo.

3. Ustvarite mapo, kamor shranjujete zanimive e-novice

Začnite shranjevati ​​e-novice, ki so vas pritegnile z zanimivo zadevo ali na kakšen drug način. Ko boste iskali navdih za svoje novičke, si lahko pomagate s temi idejami.

4. Segmentirajte vašo bazo stikov

Segmentacija pomeni razdelitev vaših bralcev v različne kategorije glede na njihovo vedenje. Tiste, ki niso odprli vaših 10 zadnjih e-novic, dajte v eno kategorijo, tiste, ki redno odpirajo vašo e-pošto, pa v drugo. To vam bo omogočilo prilagajanje vsebine vedenju posamezne kategorije bralcev.

5. Poskrbite, da vaša sporočila ne končajo v vsiljeni pošti

Če se vaše e-novice znajdejo med nezaželeno pošto, je seveda malo možnosti, da jih bodo bralci odprli. Kako lahko to preprečite? Izogibajte se skrivanju povezave za odjavo od prejemanja novic in ne postavljajte »Re:« ali »Fwd:« v zadevo. Na slike vedno postavite besedilo, e-novičke pa naj tudi vsebujejo naslov, iz katerega so poslane, ter ime pošiljatelja.

Vsake e-novičke pred pošiljanjem testirajte. Preprosto jih pošljite na svoj e-poštni naslov in naslove prijateljev ter preverite, da ne končajo med vsiljeno pošto.

6. Izberite ustrezno orodje

Vsako marketinško orodje ima svoje prednosti in slabosti. Nekatera omogočajo segmentacijo uporabnikov, AB-testiranje in druge naprednejše možnosti, druga ponujajo bolj osnovne funkcionalnosti. Pomembno je, da poiščete orodje, ki ustreza vašim potrebam in omogoča funkcije, ki jih resnično potrebujete za povečanje učinkovitosti vaših e-poštnih kampanj.

Zapis je bil prvotno objavljen tukaj.