• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Kako meriti uspešnost aktivnosti na vašem poslovnem profilu na Instagramu?

Tako kot lahko spremljamo različne dejavnike uspešnosti spletne strani z orodjem Google Analytics, lahko tudi na Instagramu sledimo uspešnosti svojih aktivnosti.

Foto: Pixabay

Kako pridete do statističnih podatkov na Instagramu (Insights)?

Za dostop do statistike najprej spremenite navadni račun na Instagramu v poslovnega. Pogoj za to spremembo je Facebookova stran, spremembo računa pa opravite zelo preprosto v nastavitvah svojega Instagramovega profila: sledite navodilom.

Kaj pridobite s statistiko na Instagramu?

Tako kot želite pri vseh svojih aktivnostih na spletu slediti, kako uspešni ste v komunikaciji, Instagram ni nikakršna izjema. Zanima vas, koliko uporabnikov dosežete, kakšne objave dosežejo najboljši odziv in kdaj.

Ko ste uspešno preklopili na poslovni Instagramov račun, kliknite na spodaj označeno ikono. Na začetku boste brez številk, že po nekaj dneh pa boste lahko preverili prve številke.

Katere dejavnike uspešnosti lahko spremljate in uporabite?

  • impressions – skupno število prikazov vaših objav;
  • reach – število unikatnih uporabnikov Instagrama, ki so videli katero koli objavo;
  • profile views – kolikokrat so si ogledali vaš profil;
  • klik na spletno stran (Website clicks) – kolikokrat so uporabniki kliknili na povezavo v profilu;
  • call click – kolikokrat so »tapnili« na poziv na vašem profilu;
  • email clicks – kolikokrat so »tapnili« na poziv za elektronsko pošto na vašem profilu;
  • engagement – število všečkov in komentarjev na objavo;
  • saved – število unikatnih uporabnikov, ki so shranili vašo objavo.

Svoje aktivnosti lahko seveda primerjate tudi skozi čas.

Instagram vam pove veliko o vaših sledilcih:

  • spol – odstotek moških in žensk;
  • starost – skupno po starostnih skupinah vse od 13 do 65+ let in glede na spol;
  • vodilne lokacije – po mestih in državah v odstotkih;
  • aktivnost sledilcev po urah – povprečen čas, kolikokrat so sledilci prijavljeni na Instagram na tipičen dan;
  • aktivnost sledilcev po dnevih v tednu.

Spremljate lahko učinkovitost svojih objav:

  • objave  (Posts) – odzivnost na svoje fotografije ali videe spremljate po vseh zgoraj navedenih dejavnikih v različnih časovnih obdobjih (7 dni, 30 dni, 3 mesece, 6 mesecev, eno ali dve leti)
  • zgodbe (Instagram Stories) – zgodbe so oblike objav na Instagramu, ki se pojavijo čisto na vrhu in izginejo po 24 urah.

Odzivnost na zgodbe lahko spremljate v časovnem okvirju 24 ur, 7 ali 14 dneh po prikazih, dosegu in še nekaterih novih dejavnikih:

  • taps forward – kolikokrat so uporabniki »tapnili« na naslednjo zgodbo;
  • taps back – kolikokrat so uporabniki »tapnili« na prejšnjo zgodbo;
  • exit – kolikokrat so uporabniki zapustili vaše zgodbe;
  • replies – število odgovorov na zgodbo.

Veliko dejavnikov, kajne? Instagram Insights zares ponuja celo paleto analitičnih podatkov, s katerimi spremljate svojo uspešnost. Ne pozabite, da je na družbenih omrežjih najpomembnejše, da so vaši sledilci odzivni na vaše objave. Statistika vam bo odgovorila na vprašanja, kot so: kdaj je najbolj optimalno objaviti novo fotografijo, kakšne oblike vsebine imajo vaši sledilci raje in kako se povečuje vaš doseg objav.

Redno spremljajte številke in jih uporabite. Za vsako statistiko se skriva ogromno zgodb, odkrijte jih!

Zapis je bil prvotno objavljen tukaj.