• Facebook
  • Twitter
  • RSS

Facebook Creative Hub

Večina Facebook oglaševalcev, oblikovalcev in kreativcev, ki pripravljajo in testirajo primere Facebook oglasov, se je verjetno že večkrat srečala s sledečo težavo: Kako hitro in enostavno pripraviti različne primere Facebook oglasov in jih testirati na napravah.

Ker je po svetu več kot 5 milijonov Facebook oglaševalcev, je Facebook za lažjo pripravo, predogled in izdelavo oglasov v sodelovanju s 30 svetovnimi agencijami razvil orodje Facebook Creative Hub.

Kaj sploh je Facebook Creative Hub?

Spletno orodje, ki omogoča lažjo pripravo ”predogleda” Facebook oglasov in predogleda na mobilnih napravah ter deljenje oglasov z vsemi, ki sodelujejo pri pripravi. Prav tako nam je v pomoč, kadar iščemo inspiracijo za pripravo Facebook oglaševalske kampanje ali enostavno želimo preveriti, ali ima naša grafika preveč besedila za oglaševanje na Facebooku. Orodje se primarno osredotoča na mobilne oglase.

 Funkcionalnosti Facebook Creative Huba

  • Izdelava predogledov
    Z orodjem je izdelava predogleda oglasa enostavna. Izberemo lahko vrsto oglasa, grafike, besedilo ter URL-je in prikaže se nam oglas, kot bo izgledal na Facebooku.
    Če imamo več oglasov, ki jih želimo preveriti znotraj Facebook mobilne aplikacije, nam orodje to omogoča, in sicer tako, da nam pošlje ‘notification’ v naš FB profil. Oglase je možno tudi shraniti, kar pomeni, da jih kasneje po potrebi prilagodimo oz. vnesemo grafične ali tekstovne popravke. Še preden pa pričnemo z oglaševanjem, lahko oglase tudi preverimo, da ne kršijo Facebookovih oglaševalskih pravil.
  • Inspiracija
    Namesto brskanja po spletu lahko za inspiracijo pogledamo primere dobrih kampanj kar znotraj orodja Facebook Creative Hub. Selekcijo kampanj izvaja Facebook sam. Pri iskanju lahko izberemo vrsto oglasa, Facebook pa nam postreže s pravo poslastico idej.
  • Image text check
    Vsem oglaševalcem je dobro znan ‘image text check’ in Facebook pravilo 25 % besedila na oglas. Sedaj imamo to opcijo znotraj orodja Facebook Creative Hub.

To orodje je še eno v vrsti Facobookovih asistentov, ki nam olajšajo pripravo in eksperimentiranje s predogledi oglaševalskih kampanj za bolj učinkovito komunikacijo. Orodje je brezplačno za vse Facebook uporabnike, zato nimate argumentov, da ga ne bi preizkusili. >>  https://www.facebook.com/ads/creativehub.

Zapis je bil prvotno objavljen tukaj.